AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Var på jobbintervju for ikke lenge siden, og jeg hadde med karakterer. Jeg måtte nesten pushe på han karakterkortet (jeg har gode karakterer så ville vise han det). Han sa bare likgyldig, (jo, det var gode karakterer). Underlig at noe man har jobbet for i mange år ikke skal drøftes mer en et par sekunder uten noe diskusjon eller spørsmål. På den annen side var han veldig interessert i å ha meg til å beskrive hva slags kompetanse jeg hadde med egne ord. Han var også interessert i hva slags interesser jeg hadde, mesteparten av intervjuet brukte vi til å snakke om alpint som han også var interessert i. Det var jo en hyggelig samtale, men betyr virkelig karakterer så lite? Jeg er utdannet ingeniør, i mitt kull er jeg den eneste som har kunnskap om akkurat det temaet stillingen omfatter og det er tydeligvis få andre som kan det og da han sa han manglet kvalifiserte søkere.