Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom ein kjøper noko frå ein nettbutikk for 195 NOK (kursen på britisk pund er låg for augeblikket). Kan det vere eg må betale toll på dette dersom kursen går opp til eg mottek pakka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler.. Ikke helt sikker :/ Blir spennende å høre svaret fra noen som vet :gjeiper:

Skrevet

Vareverdien er på 22 britiske pund. Når eg gjekk inn på Tollvesenet sine eigne omrekningskursar som skal gjelde frå 18.juli til 24. juli (veit ikkje heilt kva dette vil seie), så skal vareverdien i NOk vere knapt 190 NOK. Det kan då verke som om det skal gå bra, men dei kan jo finne noko å utsetje på det. Det er jo berre 15. juli også...kanskje det er andre omrekningar idag...

AnonymBruker
Skrevet

Som du ser så står det to linjer for GBP. En som gjelder 11-17.7 og en for 18-24.7.

Jeg vil tro det kursen den dagen forsendelsen når tollkontore som brukes, uten at jeg vet sikkert.

Skrevet

Som du ser så står det to linjer for GBP. En som gjelder 11-17.7 og en for 18-24.7.

Jeg vil tro det kursen den dagen forsendelsen når tollkontore som brukes, uten at jeg vet sikkert.

Ja, no ser eg at det er to linjer. Såg det faktisk ikkje igår kveld. :blink:

Eg sendte e-post til tollvesenet for å høyre, og har allereie no fått svar :) Tollgebyret vert rekna ut av fraktselskapet (til dømes post, UPS, DHL)og omrekningskursane som vert nytta er dei kursane som står på tollvesenet si side på det tidspunktet pakka vert tollklarert. Så då er det berre å håpe på at pakka mi kjem innan den 24. juli, sidan kursen kan gå opp etter denne datoen :tommel:

Gjest Chevy
Skrevet

Jeg besrilte en pakke innfor kursen fra usa,kursen steg å jeg mpttok aldri pakken.. Bestilt i mai i år. Vet ikke hva som skjedde med den:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...