Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Noen som har erfaring med Volare produkter?
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Ja, men mest barneserien deres. Og den er veldig bra hvertfall! Brukt den på sønnen min siden han var nyfødt. Selv har jeg prøvd en slag allround krem de har, som kan brukes over hele kroppen. Veldig fornøyd med den også, bortsett fra lukta.
Midnattsol Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Veldig bra produkter. Har aldri reagert på lukta. Har brukt mye av den kremen de kaller "kombi-krem", den er kjempegod. Også en mud facial bar som jeg kan anbefale. Volare har masse bra produkter. Juicen er ikke så god men den skal gjøre godt. Har bare smakt den med c-vitamin, det finnes en uten også.
birgitte242 Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Aloe Vera geleen fra Volare har helt fantastisk effekt på sårtilheling!
@lfa Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 Aloe Vera geleen fra Volare har helt fantastisk effekt på sårtilheling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå