Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra Januar så fikk jeg en heltidstilling/vikariat ut året, og forskuddslønn.

I januar fikk vi dobbel lønn, for det vi hadde jobba i desember og forskuddslønn for februar? tror jeg?

I juni fikk jeg bare ferie penger og overtidsbetalt, men hva skjer hvis jeg slutter?

Si hvis jeg slutter 1 sept, vil jeg ikke få lønn i september da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere bare en lønnsutbetaling i mnd?

Samboer har hovedlønna i slutten av mnd, å den 15 får de et forskudd på 4500,-

Hvis han slutter så får han jo hovedlønna si siden forskuddet trekkes fra hovedlønna.

Selv jobber jeg kommunalt, å der får vi lønn etterskuddsvis. Vi har alltid 1 mnd innestående.

Skrevet

Ja vi har kun en utbetaling i mnd.

Skrevet

Spørs helt hvilken periode det forskutteres for. Hvis hele lønna i august er forskudd for september, så skal du vel ikke engang få noe i august.

Skrevet

Spørs helt hvilken periode det forskutteres for. Hvis hele lønna i august er forskudd for september, så skal du vel ikke engang få noe i august.

Jepp. Jeg klarte heller ikke å forstå dette ut ifra det TS skrev. Dersom lønna utbetales den 1. i hver måned, og dette er betaling for den aktuelle måneden, så får du selvsagt ikke lønn 1. september når du slutter da - siste lønn er 1. august. Men om du har blitt trukket for full ferie uten å ha avlagt denne, får du resterende utbetalt.

Skrevet

Jeg fant ut av det, vi får lønn 20 og da får vi for hele mnd, så det vil si at 10-11 dager er forskuddsbetalt, og resten har vi jobba inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...