Gå til innhold

Andreas Viestad...

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, lagt merke til at Andreas har blitt mer flørtete nå som han har funnet ut av at damerne liker ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, lagt merke til at Andreas har blitt mer flørtete nå som han har funnet ut av at damerne liker ham?

:ler: Har han det?

Gjest "gjest"
Skrevet

:ler: Har han det?

Jepp, han flørter sombare fanden i spalten sin.

Skrevet

Jepp, han flørter sombare fanden i spalten sin.

Det skal jeg se etter...:lur:

Gjest "gjest"
Skrevet

Det skal jeg se etter...:lur:

Broren hans, han Claus er heller ikke så dum.

Skrevet

Nei, men han har ikke det rå blikket til Andreas, da....:lur:

Gjest "gjest"
Skrevet

Nei, men han har ikke det rå blikket til Andreas, da....:lur:

Han har nok ikke skjønt at damerne liker ham ennå, så derfor våger han ikke å slippe løs sin indre hore.

• Liker 1
Skrevet

Han har nok ikke skjønt at damerne liker ham ennå, så derfor våger han ikke å slippe løs sin indre hore.

:ler:

Gjest "gjest"
Skrevet

Men det er noe med de der kokkene og fyrer som er glade for go mat og drikke generelt. Det viser at de er varme og generøse mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Sexy mann! Hva syns dere?

Hei Andreas,

Beklager å måtte skuffe deg, men nei, synes ikke det. Du er for lite maskulin etter min smak.

Gjest Nedfall
Skrevet

Næh...

Men det er sexy med en mann som vet og håndtere et kjøkken!!

:jepp:

Jeg visste det!

Selv tar jeg kanskje sikte på å etterligne feil tvkokk: Keith Floyd (ja, han tvkokken som greide å påføre seg selv feilernæring) :fnise:

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg visste det!

Selv tar jeg kanskje sikte på å etterligne feil tvkokk: Keith Floyd (ja, han tvkokken som greide å påføre seg selv feilernæring) :fnise:

Totalt tragisk type han der Floyd.

Gjest Nedfall
Skrevet

Totalt tragisk type han der Floyd.

Drikkfeldig og røykdampende mann, som vel døde tidlig pga dette. Men han kunne koke! Var han som inspirerte meg til å begynne å bruke vin i matlagingen. Jeg er blitt en av de raringene som kan finne på å kjøpe matvin.

Gjest "gjest"
Skrevet

Drikkfeldig og røykdampende mann, som vel døde tidlig pga dette. Men han kunne koke! Var han som inspirerte meg til å begynne å bruke vin i matlagingen. Jeg er blitt en av de raringene som kan finne på å kjøpe matvin.

Så bra!!!

AnonymBruker
Skrevet

Andreas Viestad?

Vil vel heller klassifisere han som SØT, sexy er han liksom ikke rå nok til.

Og ordinær har han litt for rene trekk til.. så søt er riktig kategori i mitt hode!

(Og ja, jeg er fullstendig klar over at folk flest steiler ved tanken på å kalle menn søte).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere av kvinnene som sitter her og sikler over Viestad med kåte slørete blikk, er gifte kvinner. Kanskje på tide å vie deres egne mannfolk den oppmerksomheten dere velger å gi Viestad i denne tråden?

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Hvorfor har han begynt å sende tv-programmene sine på engelsk?? Laaaaamt!

Skrevet

Nei, ikke sexy. Ikke i det hele tatt egentlig.

Helt vanlig fyr. Han ser litt kjedelig ut og han snakker snålt..

AnonymBruker
Skrevet

Flere av kvinnene som sitter her og sikler over Viestad med kåte slørete blikk, er gifte kvinner. Kanskje på tide å vie deres egne mannfolk den oppmerksomheten dere velger å gi Viestad i denne tråden?

Er vel en grunn til å sitte på nett framfor å være med mannen da?

Mennene der hjemm får ikke oppmerksomhet gratis uten at de har investert inn noen aksjer de også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...