Kløftfrid Skrevet 15. juli 2011 #7 Skrevet 15. juli 2011 Det er jo dei ordinære som oftast er dei mest interessante
Nita Skrevet 15. juli 2011 #8 Skrevet 15. juli 2011 Det er jo dei ordinære som oftast er dei mest interessante Jeg går ut i fra at de fleste her ikke kjenner ham, så da blir det jo bare sånn rent utseendemessig vi kan bedømme ham, og det henseendet var han helt ordinær. Han kan selvfølgelig være en skikkelig råtass mellom laknene men han fikk iallefall ikke mine tær til å krølle seg basert på hvordan han så ut 2
Kløftfrid Skrevet 15. juli 2011 #9 Skrevet 15. juli 2011 Jeg går ut i fra at de fleste her ikke kjenner ham, så da blir det jo bare sånn rent utseendemessig vi kan bedømme ham, og det henseendet var han helt ordinær. Han kan selvfølgelig være en skikkelig råtass mellom laknene men han fikk iallefall ikke mine tær til å krølle seg basert på hvordan han så ut Eg tykte han var litt småsnasen Og han er GARANTERT ein råtass! (PS: Kjenner heller ikkje til han.. )
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #10 Skrevet 15. juli 2011 Hihi, er det han fyren som har det matprogrammet på TV2 rundt kl 19-20 om kveldene..? Synes ikke han er sexy. Ikke noe negativt ved utseendet hans, bare ikke sexy. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #11 Skrevet 15. juli 2011 I utgangspunktet ikke, men jeg digger all den kunnskapen han har, og hvor flink han er til å lage mat. New Scandinavian Cooking må være den beste norgesreklamen ever. Ja han blir sexy
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #12 Skrevet 15. juli 2011 Hmm ... Det er faktisk ikke lenge siden jeg satt og så på TV og tenkte "Skulle ønske noen kunne rufse ham skikkelig til, da hadde han blitt fin, da!" Han er pen, men alt for striglet etter min smak. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #14 Skrevet 15. juli 2011 Nææææææææ........ helt ordinær fyr, vet ikke om jeg hadde sett to ganger på ham på gata feks. Men jeg er enig med den som sa at han er altfor striglet, et røffere utseende kunne fanget min interesse hakket mer.
sequin Skrevet 15. juli 2011 #15 Skrevet 15. juli 2011 hahaha han er så klein, tror han hadde et program på discovery eller noe sånt om norsk mat rundt i verden for en stund siden, og samboer og jeg holdt på å daue av latter, han er så rar, unnskyld meg 2
makkapakka Skrevet 15. juli 2011 #16 Skrevet 15. juli 2011 Sexy mann! Hva syns dere? det var noe der ja.... med han
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #17 Skrevet 15. juli 2011 Jo, det er noe med han, kanskje ikke kun av et bilde, men jeg har sett et pogram og to med han og joda.. noe der!
Gjest Cosette Skrevet 15. juli 2011 #18 Skrevet 15. juli 2011 Han virker sexy i spalten sin i Dagbladet Magasinet, men jeg ble skuffet da jeg så ham på tv! 1
Sequax Skrevet 7. august 2011 #19 Skrevet 7. august 2011 Han har utrolig sexy øyne..."nå kommer jeg og tar deg"-øyne!
MarianneE Skrevet 7. august 2011 #20 Skrevet 7. august 2011 Næh... Men det er sexy med en mann som vet og håndtere et kjøkken!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå