Gå til innhold

Gå ned i vekt ved hjelp av pepsi max

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier. Vil ned i vekt, og drikker masse pepsi max og går og jober til job 3 ganger i uken (5 km til sammen)

Men lurer egenltig på, noen som har drukket pepsi max som rus under slankeperioden? har det hjulpet dere?

ps. vet om atr man må ha variert kosthold og alt det, men er spent på svaret om pepsi max...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oh lord. Du tror at du går ned i vekt av å drikke pepsi max...

• Liker 3
Gjest henriett3
Skrevet

Du vet at det er blant annet utrolig mye sukker i brus? Og når man har i seg sukker så legger man på seg, ikke sant? Med andre ord så går du ikke ned i vekt av å drikke pepsi max. Du går opp i vekt...

Du vil gå fortere ned i vekt viss du bare drikker vann uten tilsetningsstoffer. Altså vann fra springen. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at det er blant annet utrolig mye sukker i brus? Og når man har i seg sukker så legger man på seg, ikke sant? Med andre ord så går du ikke ned i vekt av å drikke pepsi max. Du går opp i vekt...

Du vil gå fortere ned i vekt viss du bare drikker vann uten tilsetningsstoffer. Altså vann fra springen. ;)

Det er ikke sukker i lett-brus.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her: Sier ikke at jeg går ned i vekt med KUN pepsi max! Spør om det kan hjelpe, at det ikke hemmer vekt nedgang. Som sagt, jeg VET at jeg må spise variert o.l for og få det til.

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at det er blant annet utrolig mye sukker i brus?

Du vet at Pepsi Max er sukkerfri?

Uansett: TS - det som får deg til å gå ned i vekt er å forbrenne flere kalorier enn du inntar. Så enkelt er det faktisk. Å bruke PM som rus har jeg aldri hørt om før - og kanskje med rette, siden den strengt tatt ikke inneholder noe man kan bli skikkelig rusa på?

Anbefaler deg å sette deg litt inn i kosthold og slikt. Man trenger ikke bli noen ekspert. Spis masse frukt og grønt, mer fisk og mindre kjøtt, grove kornprodukter og kutt ut snacks og slikt - i det minste 6 dager i uka. Og beveg deg: enten det er fotballspilling, styrketrening eller å gå en lang tur hver dag.

Gjest henriett3
Skrevet

Det er ikke sukker i lett-brus.

Ahha.. visste ikke at pepsi max var lettbrus jeg.. haha! Jeg drikker ikke brus så.. Men uansett så er det flere tilsetningsstoffer i lettbrus som gjør at man går opp i vekt enn vanlig brus. Det er fordi at kroppen ikke kjenner de stoffene som er i lett brus.

Brus. Uansett lett eller vanlig, hjelper deg ikke med å gå ned i vekt.

Personlig skjønner jeg ikke vitsen med å drikke brus i det hele tatt..

AnonymBruker
Skrevet

Ahha.. visste ikke at pepsi max var lettbrus jeg.. haha! Jeg drikker ikke brus så.. Men uansett så er det flere tilsetningsstoffer i lettbrus som gjør at man går opp i vekt enn vanlig brus. Det er fordi at kroppen ikke kjenner de stoffene som er i lett brus.

Kilde?

Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Kilde?

Jeg er friidrettsutøver. Hører dette på konferanser osv. Kilden er olympiatoppen eller treneren min ;)

Endret av henriett3
AnonymBruker
Skrevet

Brus. Uansett lett eller vanlig, hjelper deg ikke med å gå ned i vekt.

Personlig skjønner jeg ikke vitsen med å drikke brus i det hele tatt..

Det har jeg aldri lest noe om, og jeg har lest endel artikler på feltet....men kan hende jeg har gått glipp av noe.

Det forskning derimot har antydet er at man kan få økt søtlyst ved inntak av tilsetningsstoffer - og dermed øke i vekt fordi man gir etter for lysten.

I tillegg kan inntak av større mengder søtningsmidler kreftfremkallende, forverre depresjon og det vil garantert forverre fordøyelsen. Blant mye annet, så de har helt rett i at det ikke er anbefalt rent helsemessig.

Iallefall ifølge den forskningen jeg har lest på feltet.

TS; vil ikke få noen hjelp overhodet ved å drikke Pepsi Max til å gå ned i vekt, men - om du vanligvis spiser mye godteri/usunt ved siden av det vanlige kostholdet - og en drikk uten kalorier hjelper deg til å kutte ut søtsakene, så ja - så kan det hjelpe deg ned i vekt.

Men det er ikke å anbefale at man inntar det på daglig basis, så jeg ville forsøkt å heller ta det istedetfor sukkerholdige drikker når du skal på cafè etc.

Skrevet

Pepsi max som "slankemiddel"? LOL

Og Pepsi max som rus? Da foretrekker jeg alkohol.

Jeg er imponert over hva slags idéer folk får når de skal slanke seg.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har. det hjalp meg til å holde meg borte fra snop. når jeg fikk lyst på snop,drakk jeg et glass pm. Det funket for meg! Gikk ned 7 kg, drakk veldig mye pm! lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Pepsi max i seg selv fører ikke til overvekt, men noen påstår at det påvirker apetitten og gjør deg sulten ...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...