AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 "Poenggrenser ved opptaket i 2010: Kristiansand: 41.3 i kvote for førstegangsvitnemål og 44.4 ordinær kvote. Grimstad: 35.8 i kvote for førstegangsvitnemål 40.0 i ordinær kvote. Poenggrensene vil kunne variere fra år til år." Hvis jeg da har 43,3 i snitt, er det da helt utelukket at jeg kommer inn i Kristiansand hvor poenggrensen var 44,4 ifjor.. Hvor stor sjangse har jeg til å komme inn i Grimstad? Er jo ikke mer enn en liten uke før jeg får svar, men lurer jo likevel da... Vil helst inn i Kristiansand, bor 5 min unna Uia.. Men blir overlykkelig for en plass i Grimstad også!! 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 "Poenggrenser ved opptaket i 2010: Kristiansand: 41.3 i kvote for førstegangsvitnemål og 44.4 ordinær kvote. Grimstad: 35.8 i kvote for førstegangsvitnemål 40.0 i ordinær kvote. Poenggrensene vil kunne variere fra år til år." Hvis jeg da har 43,3 i snitt, er det da helt utelukket at jeg kommer inn i Kristiansand hvor poenggrensen var 44,4 ifjor.. Hvor stor sjangse har jeg til å komme inn i Grimstad? Er jo ikke mer enn en liten uke før jeg får svar, men lurer jo likevel da... Vil helst inn i Kristiansand, bor 5 min unna Uia.. Men blir overlykkelig for en plass i Grimstad også!! TS igjen: Glemte å si at jeg har 43,3 i ordinær kvote!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Hei TS. Jeg ville foreslått å se på antall søkere som har studien på første plass i ønskelisten, og sammenligne den med det som har vært før. Ikke sikkert at alle har snittet til å søke inn og om det er mange som ikke har det, og det er ikke mange søkere og mange plasser, så vil nok snittet gå nok vil jeg tro. Håper du kommer inn!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #4 Skrevet 17. juli 2011 TS her! Jeg kom inn i Kristiansand!! Veeeldig glad og overrasket!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå