AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Vet noen hvordan man kan ødelegge en glidelås?
Gjest Tirkes Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Søle litt lynlim på den. (Gjorde det i dag. Ffff....!! )
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #5 Skrevet 17. juli 2011 Røske hardt i den. Klippe i den Smelte den (dersom syntetisk mateiale)
LukaFrost Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Må si jeg lurer på hvorfor du skal ødelegge den? Skal den fjernes eller?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #7 Skrevet 17. juli 2011 Må si jeg lurer på hvorfor du skal ødelegge den? Skal den fjernes eller? Scenario; TS sin mann har en skikkelig stygg genser (med glidelås, må vite), og han bruker den konstant. Derfor vil TS ødelegge glidelåsen, gjerne på en diskre måte, så mannen ikke lenger kan bruke den. Amirite? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #8 Skrevet 17. juli 2011 TS, selvom du syns genseren er stygg så kan det jo hende at din mann liker den! Ingen ødelegger hverandres klær fordi at den ene syns ditt og datt er stygt. Tenk om din mann vil ødelegge en av dine kjoler fordi at han syns mønsteret eller snittet er grusomt. Nei, at det går an! Si heller ifra til mannen din om at du ikke liker genseren. Jeg hadde blitt både sint og lei meg om noen hadde ødelagt min genser helt uten videre.
otilie Skrevet 18. juli 2011 #9 Skrevet 18. juli 2011 ta en lighter og smelt taggene på glidelåsen (hvis den ikke er av metall da, da kan det bli litt vanskelig). holder å bare smelte litt på noen av taggene røsk opp sømmen i glidelåsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå