AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 I det siste har jeg blitt sjekket opp veldig ofte, og av attraktive gutter. Problemet er at venninnene mine har begynt å spørre meg om triks osv.. Men jeg har ingen triks.. Hva skal jeg svare dem?
Gjest NozMonster Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 at du ikke har noen triks vel? at det bare skjer ved tilfeldigheter fordi de sikkert liker utseende ditt? eeh? hva ellers på en måte? finne opp at du har triks?
Gjest henriett3 Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Viss du ikke har noen triks, så er det vel bare å si det.
Gjest Raindrops Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Hva skal jeg svare dem? "Jeg har ingen triks" 1
Gjest Thefainter Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Du svarer "Jeg pleier å late som om jeg er George Michael på en øde strand. Og da bare dukker de opp! " så klart. Eller det de andre over her foreslår.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 I det siste har jeg blitt sjekket opp veldig ofte, og av attraktive gutter. Problemet er at venninnene mine har begynt å spørre meg om triks osv.. Men jeg har ingen triks.. Hva skal jeg svare dem? Si til dem at du bare er deg selv.
Gjest MorAase Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 De må nok spørre de unge mennene som legger seg etter deg hvorfor de gjør det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå