AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Jeg prøver å vende håret mitt av med å vaskes så ofte, så har ikke vasket det på noen dager nå.. Det er relativt skittent, men ikke verre enn at jeg kan gå med det så lenge jeg har det oppsatt. Har frisørtime imorgentidlig for striping, burde jeg vaske håret før jeg skal dit? Mener å ha lest et sted at man ikke skal farge nyvasket hår, men det er kanskje bare tull?
Gjest Daenerys Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Nope, du skal jo vaske håret der uansett Vasker det ikke før jeg skal farge.
Gjest Michelle82 Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Mins en skal unngå å vaske håret rett før farging fordi det er mer skånsomt for hodebunnen hvis det er noe fett i det.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 du bør som sakt ikke vaske håret rett før du farger det, men og vis du har gått for lenge uten å vaske det kan det være fargen ikke setter seg i håret pga fettet, jeg hadde vasket det med shampoo blandet med mye vann, så den ikke er så sterk, men får bort det meste av fettet og ikke brukt balsam i det hele tatt
pandabear Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Jeg hadde aldri klart å gå til firsøren med fett hår, syns det er ekkelt, og vasker alltid håret noen timer før jeg er der. Det har alltid gått bra og aldri tenkt over at det skal være ett problem i forhold til farging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå