Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk så lyst til å lese bøkene om Odd Thomas, og gikk inn på bl.a bokkilden for å søke etter dem. Får opp mange treff på engelsk, og noen få på norsk. Forstår det sånn at den engelske tittelen på første boka er bare Odd Thomas, men greier ikke å finne denne i norsk utgave. Den må jo nesten være oversatt til norsk når de etterfølgende bøkene er det?

Ser ut som jeg er helt fjern her i kveld, så tror jeg trenger litt hjelp til å finne ut dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har den i alle fall her.

AnonymBruker
Skrevet

Takk, men det står at tittelen ikke lenger finnes i sortimentet, så det går ikke an å bestille.

Skrevet

Prøv å kontakte forlaget. Damm synes jeg det stod.

Skrevet

Takk, men det står at tittelen ikke lenger finnes i sortimentet, så det går ikke an å bestille.

Ah. Jeg så at de var utsolgt hos bokkilden, men la ikke merke til at de var det hos capris også. Hos forlaget står det "Ikke notert- utsolgt- kommer ikke igjen". Det betyr vel at du kan bli nødt til å finne en brukt, eller kjøpe den på engelsk/svensk/dansk.

AnonymBruker
Skrevet

Pokker da. :(

Men skal ikke denne boka filmatiseres? Da må jeg jo si det er veldig rart at de ikke skal selge den på norsk lenger, vil tro det blir større etterspørsel etter den enn før da.

Skrevet

Hva med bibliotek?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, biblioteket kan jeg jo sjekke ut. Det tenkte jeg ikke på en gang!

Skrevet

Hehe, ikke jeg heller med en gang. Tenkte på nå plutselig når jeh pusset tennene i morges!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...