AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Jeg har vært medlem i noen datesider i noen måneder nå, og jeg blir bare mer og mer trist innvendig. De guttene er jo bare noe dritt! Det eneste de er ute etter er nettsex? Hvertfall de kjekkeste. De som jeg finner attraktive og søte og sjarmerende, er alle bare ute etter en ting! På nett til og med! De bruker meg på nett! Har til og med hatt ONS på nett. For første gang hadde jeg nettsex, og etterpå hører jeg ikke noe mer fra ham! Det finnes jo andre gutter som jeg har snakket endel med, og som virker som liker meg, men jeg er bare ikke interesserte i. De er utrolig innpåslitne.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 det er normalt at kjekke menn behandler deg som dritt mens de som vil ha deg de behandler du som dritt. 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Slik er livet! Du interesserer deg tydeligvs i feil gutter. De som er interessert. E p andre felter enn kun det kroppslige vil d ikke ha, mens de du vil ha kun er ute etter de kroppslige
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 det er normalt at kjekke menn behandler deg som dritt mens de som vil ha deg de behandler du som dritt. Dette! TS, du behandler tydeligvis en del gutter som dritt ( de som vi ha deg, men som du ikke vil ha). Samtidig behandøer andre gutter deg som dritt. Kort sag, man får igjen med samme mynt.
Danrio Skrevet 15. juli 2011 #7 Skrevet 15. juli 2011 Jeg som mann skjønner deg. De aller fleste vennene mine er kun ute etter ligg. Og mange andre som jeg prater med forteller om at de fikk seg ligg her og der. Virker som mange er kun ute etter det. Jeg har mest lyst på ei å kunne prate med, reise med og selfølgelig ønsker jeg apedansen også, men hovedsakelig noen å hygge seg med.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #8 Skrevet 15. juli 2011 Jeg som mann skjønner deg. De aller fleste vennene mine er kun ute etter ligg. Og mange andre som jeg prater med forteller om at de fikk seg ligg her og der. Virker som mange er kun ute etter det. Jeg har mest lyst på ei å kunne prate med, reise med og selfølgelig ønsker jeg apedansen også, men hovedsakelig noen å hygge seg med. Jeg også! Blir så oppgitt. Sånn som han her om dagen. Vi hadde snakket sammen mye på cam, og etter hvordan han reagerte når jeg sa forskjellige ting trodde jeg faktisk han var betatt av meg. Etter vi hadde hatt "sex" snakket vi også sammen lenge om alt og ingenting. Jeg sa til han at jeg likte han og han sa han likte meg også. Han ga meg hjemmesiden hans (slik at jeg da også fikk både fornavn, etternavn, tlfnr etc), men siden den dagen har jeg ikke hørt fra ham! Jeg vet han har blokkert meg fra msn, fordi han er online konstant på datesiden, men han ikke vises i msn-en noen gang. Jeg har skrevet til ham TO ganger uten svar der (mens han var "offline", men online på datesiden)... for en drittsekk, han kunne jo i det minste sagt i fra at han ikke var interessert lenger. Jeg hadde aldri i livet trodd at han kom til å gjøre det, han virket så annerledes! TS
Steinar40 Skrevet 15. juli 2011 #10 Skrevet 15. juli 2011 Jeg også! Blir så oppgitt. Sånn som han her om dagen. Vi hadde snakket sammen mye på cam, og etter hvordan han reagerte når jeg sa forskjellige ting trodde jeg faktisk han var betatt av meg. Etter vi hadde hatt "sex" snakket vi også sammen lenge om alt og ingenting. Jeg sa til han at jeg likte han og han sa han likte meg også. Han ga meg hjemmesiden hans (slik at jeg da også fikk både fornavn, etternavn, tlfnr etc), men siden den dagen har jeg ikke hørt fra ham! Jeg vet han har blokkert meg fra msn, fordi han er online konstant på datesiden, men han ikke vises i msn-en noen gang. Jeg har skrevet til ham TO ganger uten svar der (mens han var "offline", men online på datesiden)... for en drittsekk, han kunne jo i det minste sagt i fra at han ikke var interessert lenger. Jeg hadde aldri i livet trodd at han kom til å gjøre det, han virket så annerledes! TS Jeg antar at du med "sex" mener internett sex via cam? Kanskje dette da ikke er så veldig smart? Eller for å si det på en annen måte, dette er ikke så veldig smart, men heller direkte dumt. Fordi at han nå kan mistenke at dette er noe du lett gjør med alle-og-enhver-mann. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #11 Skrevet 15. juli 2011 Jeg antar at du med "sex" mener internett sex via cam? Kanskje dette da ikke er så veldig smart? Eller for å si det på en annen måte, dette er ikke så veldig smart, men heller direkte dumt. Fordi at han nå kan mistenke at dette er noe du lett gjør med alle-og-enhver-mann. Nei, han visste jeg ikke hadde gjort det tidligere.. Dessuten viste jeg ingen private deler til ham heller. Jeg tok ikke av meg undertøyet. Ja, det var nok veldig dumt, ser den nå. Har lyst å skrive et eller annet til ham.. Ala "så du var bare ute etter én ting.." eller "du kunne vel sagt fra at du ikke var ute etter noe annet?".. åå, jeg blir så oppgitt! Han er så drittsekk! Ser på msn-profilen hans at han fikk seg en ny venninne igår kveld også. For en dritt. Skifte sjekkearena? Jeg er aktiv på begge sjekkearenaer, jeg. TS
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #12 Skrevet 15. juli 2011 Nei, han visste jeg ikke hadde gjort det tidligere.. Dessuten viste jeg ingen private deler til ham heller. Jeg tok ikke av meg undertøyet. Ja, det var nok veldig dumt, ser den nå. Har lyst å skrive et eller annet til ham.. Ala "så du var bare ute etter én ting.." eller "du kunne vel sagt fra at du ikke var ute etter noe annet?".. åå, jeg blir så oppgitt! Han er så drittsekk! Ser på msn-profilen hans at han fikk seg en ny venninne igår kveld også. For en dritt. Skifte sjekkearena? Jeg er aktiv på begge sjekkearenaer, jeg. TS Hallo, hva forventer du deg egentlig?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #13 Skrevet 15. juli 2011 Hallo, hva forventer du deg egentlig? At han hadde lyst å se meg igjen, at vi hadde en "connection".. Nå forventer jeg bare at han sier til meg at han bare ikke var interessert i noe mer, eller et eller annet! Det er så enkelt å bare overse og slette når det er på nett! Man kan jo ha litt folkeskikk! Kanskje jeg bare er uerfaren..
Facepainter Skrevet 15. juli 2011 #14 Skrevet 15. juli 2011 Kanskje jeg bare er uerfaren.. Det er jo ikke akkurat smart å sexe rundt på webcam med folk du aldri har møtt, men det er ikke din skyld at han er en drittsekk. Han har sikkert funnet noen andre, naive jenter å ha seg med de siste dagene.
Steinar40 Skrevet 15. juli 2011 #15 Skrevet 15. juli 2011 WHEREVER I LAY MY HAT (THAT'S MY HOME) By the look in your eye I can tell you're gonna cry. Is it over me? If it is, save your tears for I'm not worth it, you see. For I'm the type of boy who is always on the roam, wherever I lay my hat that's my home, I'm telling you that's my home. You had romance, did you break it by chance over me? If it's so I'd like for you to know that I'm not worth it, you see. For I'm the type of boy who is always on the roam, mm, wherever I lay my hat that's my home, mm, that's my home. Oh, you keep telling me, you keep telling me I'm your man. What do I have to do to make you understand? For I'm the type of guy who gives girl the eye, everybody knows. But I love them and I leave them, break their hearts and deceive them everywhere I go. Don't you know that I'm the type of man who is always on the roam, wherever I lay my hat that's my home. wherever I lay my hat, oh oh, that's my home, mm yeh, that's my home and I like it that way.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå