monkey Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 hei siden pc kom,har jeg hatt hjelp av min eks til alt innen data, som jeg nå ser er veldig dumt..for nå kan jeg ingenting når vi har gått fra hverandre.. pc min hadde ¨ått virus og han hadde slettet den og lagt inn ny windows og jeg kan bruke internett. thats it.. hvorfor har den da ikke lyd? hva bør jeg gjøre? det er en macbook
Gjest Cecilia Lind Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Det er lydtaster helt øverst til venstre (F10 og F11). Kanskje du ikke har skrudd opp lyden? Ellers så kan du gå inn på systemvalg, velge lyd og gjøre innstillinger der.
FantasDick Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Windows på mac? Mhm, jeg ser ikke poenget, men hver sin smak! --- TS; fått tilbake lyden?
Mynona Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Mhm, jeg ser ikke poenget, men hver sin smak! De programmene jeg må bruke ifm jobb fungerer helt klart best i Windows, så jeg vurderer å laste ned Windows så jeg har til jeg skal jobbe hjemme. Det er utrolig lite effektivt og ganske håpløst å bruke disse prog på mac faktisk. Men til alt annet ser jeg ikke poenget jeg heller.
FantasDick Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 ^ Altså, jeg er Win/MS for life - hater epler, men jeg skjønner ikke poenget med å kjøre win på en Mac. Trodde grunnen til at folk kjøpte Mac faktisk var mer enn design til høyere pris.. (erter sikkert på meg noen nå, men).
Mynona Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 ^ Altså, jeg er Win/MS for life - hater epler, men jeg skjønner ikke poenget med å kjøre win på en Mac. Trodde grunnen til at folk kjøpte Mac faktisk var mer enn design til høyere pris.. (erter sikkert på meg noen nå, men). Hehe.. det gjør ikke jeg heller. Men til akkurat de få programmene jeg bruker i jobb ville det vært nyttig. Jeg vil da selvfølgelig bare brukt Windowsen når jeg jobbet, ikke ellers... Nå som jeg endelig har vendt meg til iOS Lion eller Leopard eller hva søren jeg har... Har nemlig ikke vært macbruker så lenge selv...
monkey Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2011 vil ikke diskutere hvorfor jeg har windows på mac.. vil ha hjelp til å løse problemet,og det får jeg jo ikke fra eksen... ALT har funket fint før jeg fikk virus. skulle tro det skal være det samme,men trenger vel en datageni. Jeg tror jeg må ha den cd-en som fulgte med da jeg kjøpte pc'en,,,men det er vel ikke normalt å måtte mate inn en pc for å få lyd på pc-en??...merkelig..
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #9 Skrevet 14. juli 2011 Joda, det kan være driverene til lydkortet. Men de kan man finne på nettet også.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #10 Skrevet 14. juli 2011 Er lydkortet funnet? Kort sagt er drivere installert og det er "oppe og går"?
monkey Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #11 Skrevet 14. juli 2011 jeg vet ingentingennnnnnnnnnnnnnnnnnn hva som er oppe og går sa du?? kan ikke du guide meg...?
Gjest Cecilia Lind Skrevet 14. juli 2011 #13 Skrevet 14. juli 2011 Før jeg eventuelt hjelper deg videre: Har du forsøkt tips jeg ga deg lengre oppe i tråden? Noen ganger er det det ålreit å vite sånt, om man vil ha hjelp. Du gir oss ikke mye å gå ut fra, så kjekt å vite hva du har prøvd/gjort.
monkey Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2011 joda..prøvd både f10 og f11, volumet ligge på max den. har gått inn på pc jo,på controll panel og sound osv....funket ikke. gikk inn på control panel,systemvalg og lyd osv....funket ikke. problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå