AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 (Med fare for at det allerede finnes en tråd om tamet..) Jeg kom over en blogg hvor bloggeren spekulerte litt i hvem som dukker opp på vennelisten på profilen (altså de der ti stykker på profilsiden). Hun/han mente at det ikke var tilfeldig, og etter å ha fulgt med min egen i noen dager, kan jeg si at de er de samme som dukker opp igjen og igjen. Bloggeren mente at de var de samme 15 som gikk i rundgang. Hvem er desse? I følge en mail hun/han fikk fra Facebook var det de menneskene man har "interacted" mest med den siste halvannen måned. Det stemte ikke for bloggeren, og stemmer heller ikke for meg. Noen av de ti er mennesker jeg ikke har snakket med på flere år. Så, ser du et mønster i hvem som dukker opp? Og hvordan tror du disse er valgt (stemmer Facebooks påstand)?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 (Overse alle mine skrivefeil, jeg er litt ruset på smertestillende etter tanntrekking:p TS)
Prudence Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Jeg ser et klart mønster. Det er som regel de sammme som dukker opp, og det er mennesker som jeg har mye å gjøre med, også på facebook Innimellom ser jeg venner som jeg ikke har hatt kontakt med på lenge.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Det er de du har mest kontakt med og som er inne på profilsiden din mest...
Rainbow Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 Ikke noe mønster. Noen er gode venner, noen er bekjente, og noen er folk jeg har møtt i forbindelse med et frivilligprosjekt og aldri snakka med via Facebook. Mener det er helt tilfeldig.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Det er de du har mest kontakt med og som er inne på profilsiden din mest... Det var også bloggerens konklusjon. Så er det slutt med Facebook-stalking for min del. ;D
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #8 Skrevet 14. juli 2011 Jeg ser ett mønster. De jeg har mest kontakt med, og de som er lokalist i nærheten av meg, kommer først opp. Neppe tilfeldig!
Capricorn Skrevet 14. juli 2011 #9 Skrevet 14. juli 2011 De jeg har mest kontakt med. De jeg aldri har hatt noe kontakt med har heller aldri vært der. Står det ikke noe på Fb et sted om dette tro?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #10 Skrevet 14. juli 2011 Virker som det er de som har vært på siden din sist? Eller noe i den duren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå