Gå til innhold

Jeg får ikke orgasme! :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært seksuelt aktiv i 2 år, har hatt utrolig deilig sex og partneren min er kjempe flink. Men jeg får ikke orgasme under samleiet hvis han ikke stimulerer klitoris samtidig...

Er det fler som sliter med dette? Noen som kanskje vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fable
Skrevet

Folk er forskjellig, og du trenger tydeligvis klitoris stimulering.

Skaff en vibrator du kan bruke så får han hendene fri =)

Skrevet

Takk for svar, jeg synes bare det er pinlig når vi ligger sammen og han ikke stimulerer klitoris, når vi er ferdige da, sier han: "du kom ikke du" eller "hvordan klarer du å holde ut så lenge?"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen ganger faker jeg. Syns igrunnen også at det er litt flaut.

Skrevet

Takk for svar, jeg synes bare det er pinlig når vi ligger sammen og han ikke stimulerer klitoris, når vi er ferdige da, sier han: "du kom ikke du" eller "hvordan klarer du å holde ut så lenge?"

Ikke forvent at han skal gjøre alt. Skaff deg dine egne orgasmer, og det er ikke spydig ment.

• Liker 1
Skrevet

Jeg også sleit med det før, det er bare han jeg er sammen med nå som har fått det til på meg.

Men får det kun når han ligger øverst. Men et lite tips er, hmm.. åssen skal jeg forklare..

Legg hendene dine litt ovenfor rompa hans (nederst på ryggen) å press ned så han gnukker på klitten din med nedeste delen av magen/innest på penisen på en måte hvis du skjønner hva jeg mener? hehe... DET funker.. :) hehe..

Gjorde det? :):klemmer::humpe:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også sleit med det før, det er bare han jeg er sammen med nå som har fått det til på meg.

Men får det kun når han ligger øverst. Men et lite tips er, hmm.. åssen skal jeg forklare..

Legg hendene dine litt ovenfor rompa hans (nederst på ryggen) å press ned så han gnukker på klitten din med nedeste delen av magen/innest på penisen på en måte hvis du skjønner hva jeg mener? hehe... DET funker.. :) hehe..

Hehe, dette må jeg også prøve!! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Skrevet

:) :) :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...