Gå til innhold

Hva i alle dager skjer med støvlettene for tiden?

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er desperat etter å finne noen fine støvletter, men alle butikkene flommerjo over av typen som ser ut som herresko/militærsko med brede hæler og stygg form. Hvor er det blitt av alle feminine støvletter? Skal reise på mandag og trenger sko fra butikk, ikke over nettet siden det tar så lang tid å få de.

Noen som har noen tips?? Har sjekka DNA, Bianco, Din Sko og Skoringen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs litt hvilken by du bor i, men for tiden så er det dessverre veldig mange stygge støvletter. Synes forøvrig veldig mange av skoene for tiden er stygge.. :sjenert:

Du kan prøve Økonomisko og Falkanger, om du har disse i nærheten av der du bor. I Oslo vil jeg tro det er endel ikke-kjede-skobutikker, der kan det jo være lurt å se om du bor der

Gjest idakaroline
Skrevet

Hvis du bor i Oslo, bør du ta turen innom Aldo. Der kan det hende at de har slike støvletter som du er på jakt etter.

Gjest HunterLady
Skrevet

Bor dessverre ikke i Oslo, men takk uansett. Jeg endte opp med et par wedges, som ikke var superfine, men det beste jeg fant.

Håper det kommer bedre sko på markedet snart!

Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange som bruker støvletter lengre, og de produserer mindre av det. Det er nok mer vanlig med wedges, skoletter, militærboots og andre boots.

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg har også det problemet hunterlady! det er så ufattelig irriterende at det omtrent er klin umulig få tak i ting som ikke er moderne! :sukk:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange som bruker støvletter lengre, og de produserer mindre av det. Det er nok mer vanlig med wedges, skoletter, militærboots og andre boots.

Nemlig. Og det er meget forferdelig spør du meg! Elsker støvletter!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grøøøøøøss, da jeg først leste denne tråden så hadde de enda ikke skiftet ut sortimentet her hvor jeg bor, så jeg lurte på hva det var du snakket om.. Så i dag var jeg i byen for å kjøpe nye sko, og fysj og fy!! Håper stilen går over, det som er inn nå minner mer om ja hva skal jeg si uten å støte noen, noe som butch lesbiske heller kunne gått med, eller de med røffere og hardere stil?

AnonymBruker
Skrevet

For de som bor i Oslo så går det an å gå på den litt gammeldagse skobutikken som heter Ramona eller noe sånnt, ganske langt ned i Markveien. Bor du i Trondheim så gjør Simon Pedersen Sko i Ravnkloa samme nytten.

Dette er ikke kjedebutikker og de handler inn sko som skal passe til sine kunder, som er godt voksne damer. Derfor blir ikke trendene så sterke på disse butikkene og det blir mer klassisk utvalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...