AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Jeg har så lyst på blingbling deksel til min htc desire men finner det ingensteder.. :'( Noen som veit..?
Miki Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Jeg lager alle mine deksel til alle mine ting selv. Gøy & fint :o)
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Jeg lager alle mine deksel til alle mine ting selv. Gøy & fint :o) Hvordan lager du de tingene da? Hvor kjøper du tingene du trenger osv?
Miki Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Hvordan lager du de tingene da? Hvor kjøper du tingene du trenger osv? Jeg bruker blank neglelakk til å feste rhinestones (perler/roser/hello kitty/san-x/ osv.) på tingene mine. Skal de sitte tett er det ganske mange som skal til (om de ikke er store da). Skal de sitte tett kan du bruke dobbeltsidig tape eller ja... Bruk fantasien. Kjøper for det meste på e-bay. Dette er ikke noen av mine ting, men bilder jeg fant på google. Jeg fant mange bling-bling deksel til htc desire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå