Gjest HunterLady Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 (endret) Hva er dine absolutte favorittsanger som du aldri blir lei og som får deg til å føle deg som deg? Her er mine: Aerosmith - Dream On Aerosmith - Fly away from here Pink Floyd - Comfortably Numb Muse - Uninetended Muse - Bliss Muse - Escape Muse - Invincible Mew - Snow Brigade Queen - Made In Heaven Snow Patrol - Chasing Cars Coldplay - Fix You The Frame - You Found Me The Frame - Heaven Forbid Goo Goo Dolls - Iris Sarah MachLachlan (vet ikke om jeg stavde det riktig) - Angel In Flames - Evil in a closet HIM - In Joy and Sorrow Red.: Må legge til Guns'n'roses - November Rain Brad Paisley & Allison Krauss - Whiskey Lullaby Og sikkert noen flere jeg har glemt.. Remind me! Endret 14. juli 2011 av HunterLady
Sweetpea25 Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Aerosmith - I Don`t Wanna Miss A Thing. Aerosmith - Cryin'. Scorpions - Wind Of Changes. Bryan Adams - Please Forgive Me. Pink Floyd - Comfortably Numb. Bon Jovi - Always. Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia. Metallica - The Unforgiven II. Guns'N'Roses - November Rain. Guns'N'Roses - Don't Cry. Sikkert flere, men det er de jeg kan komme på akkurat nå
Gjest HunterLady Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 November rain glemte jeg. Skulle vært på min liste den også. Nydelig
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Akkurat nå er jeg hekta på Svennebanan med Promoe Mine absolutte favoritter er dog disse: Rod Stewart - The first cut is the deepest Fleetwood Mac - Go your own way Lady Antebellum - Need You Now Rasmus Seebach - Lidt i fem Modjo - Lady (hear me tonight) Lucenzo feat Don Omar - Danza kuduro
Tøsen Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 (endret) Litt ymse som jeg kom på i farten: Pearl Jam - Black Metallica - Disposable Heroes Susanne Sundfør - The Brothel Alanis Morisette - Hand in my pocket Portishead - Sour Times Radiohead - All I Need Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart Neil Young - Hurricane Seigmen - Hjernen er alene Endret 14. juli 2011 av Tøsen 1
Tøsen Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Modjo - Lady (hear me tonight) Ååå, ja! Blir så glad av denne
Xaphan Skrevet 14. juli 2011 #8 Skrevet 14. juli 2011 There is a light that never goes out - The Smiths To wish impossible things - The Cure Silent all these years - Tori Amos Mr. Brightside - The Killers Running up that hill - Placebo Liar and a thief - Billie the Vision and the Dancers Someda somehow - Billie the Vision and the Dancers World spins madly on - The Weepies
ludo Skrevet 14. juli 2011 #9 Skrevet 14. juli 2011 Radiohead - Fake plastic trees, Videotape. True love waits Nick Cave and the Bad seeds - Fifteen feet of pure white snow Fleet Foxes -Ragged Wood Iron and Wine -House by the sea Band of Horses - Funeral og Great salt lake Minor Majority -Dancing in the backyard The Cure - Boys don`t crie Belle and Sebastian - Get me away from here i`m dying Bon Iver - Skinny love
Anglofil Skrevet 15. juli 2011 #11 Skrevet 15. juli 2011 (endret) Adrian - Jewel Foolish Games - Jewel Morning Song - Jewel You Were Meant for Me - Jewel Who Will Save Your Soul - Jewel A Soft Place to Fall - Allison Moorer Stop - Ane Brun 9 Crimes - Damien Rice This Year's Love - David Gray Baghdad - Ilham Al Madfai Over the Rainbow - Israel "IZ" Kamakawiwoʻole Goodbye My Lover - James Blunt A Place Nearby - Lene Marlin Hallelujah - Molly Sandén Gabriellas sång - Molly Sandén One of God's Better People - Robbie Williams The Boy with the Arab Strap - Belle & Sebastian 9 to 5 - Dolly Parton Here You Come Again - Dolly Parton Bleeding Love - The Baseballs Don't Write Me Off - Hugh Grant Drive - R.E.M. Nightswimming - R.E.M. Dry Your Eyes - The Streets El Tango De Roxanne - Ewan McGregor m.fl Gangsta's Paradise - Coolio feat. L.V. Gasolina - Daddy Yankee Heart of Gold - Neil Young Hey There Delilah - Plain White T's Hit the Road Jack - Ray Charles No Me Ames - Jennifer Lopes/Marc Anthony Sorry Seems to Be the Hardest Word - Elton John Tainted Love - Soft Cell Te Dejo Madrid - Shakira The World's Greatest - R.Kelly Way Back Into Love - Hugh Grant & Haley Bennett When You Taught Me How to Dance - Katie Melua White America - Eminem Du Hast - Rammstein Engel - Rammstein Ich Will - Rammstein Links 2 3 4 - Rammstein Mutter - Rammstein I've Got You Under My Skin - Frank Sinatra Come Fly With Me - Frank Sinatra Summer Wind - Frank Sinatra Mvh Yvonne Endret 15. juli 2011 av Yvonne
Xaphan Skrevet 16. juli 2011 #12 Skrevet 16. juli 2011 Det er så rart å tenke på at sanger jeg syns er dritstygge faktisk er yndlingssangen til andre
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2011 #13 Skrevet 16. juli 2011 Jepp. Hehe. Ser at noen liker Modjo. Kan ikke fordra han og den Lady-sangen.. Blææh.
Gjest Jente1990:) Skrevet 16. juli 2011 #14 Skrevet 16. juli 2011 (endret) Har egentlig ingen favorittsang som varer. Blir så fort lei av sanger jeg Men akkurat nå liker jeg: Rihanna: Man down. Katy Perry: E.T Katy Perry: Friday night. Metallica: Nothing else matters Shakira: Rabiosa (english version) Lady Gaga: Judas. Lady Gaga: Speechless. Madonna: My life. Jason derulo: One night stand. Tiesto vs Diplo ft Busta Rhymes: C’mon (Catch Em By Surprise) Swedish House Mafia: One (Your Name) Det var de jeg kom på i farta Endret 16. juli 2011 av Jente1990:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå