Gå til innhold

Hvordan liker der jenter å bli massert.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan liker der å bli massert? Jeg tenker masasje på hele kroppen, fra halsen og nedover ryggen, armene, rumpa, og beina. Kan dere beskrive hvordan det føles når en nærmer seg de mere intime stedene?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Ryggen en god stund, så bevege seg sakte nedover mot rumpa. Ikke stikk fingrene inn med en gang. Pirring til det pipler safter ut av musa. Da er du på rett vei.. :) Rumpemassering er det beste jeg vet!

Skrevet

For å si det sånn, ikke smack tre ganger nedover ryggen før du hiver deg over rumpa, det er lite gøy :fnise: jobb deg nedover, saaaakte!

Skrevet

Ryggen en god stund, så bevege seg sakte nedover mot rumpa. Ikke stikk fingrene inn med en gang. Pirring til det pipler safter ut av musa. Da er du på rett vei.. :) Rumpemassering er det beste jeg vet!

Kan du forklare meg hvordan rumpemasseringen skal være, jeg mener rumpeballene, korsryggen og lårene. Elter en som man elter brøddeig. Skal rumpehullet masseres rundt, eller skal en vente til man snur dama.

Skrevet

Jeg starter med skuldrene og jobber meg ned til korsryggen i løpet av et par minutter. Så gir jeg henne bittelitt på hoftene, skviser rompeballene litt, og flytter meg ned til beina og jobber meg så oppover igjen. Idét jeg kommer tilbake til underlivet er hun så kåt at jeg har aldri kommet meg noe lenger.

Skrevet

Jeg starter med skuldrene og jobber meg ned til korsryggen i løpet av et par minutter. Så gir jeg henne bittelitt på hoftene, skviser rompeballene litt, og flytter meg ned til beina og jobber meg så oppover igjen. Idét jeg kommer tilbake til underlivet er hun så kåt at jeg har aldri kommet meg noe lenger.

Har du lest bøker eller sett metoder på nettet. Vet du noen plasser en kan laste ned/kjøpe videoer om hvordan dette skal gjøres.Både for henne og meg. Det er jo dette med rette ting til rett tid og ikke minst omgivelser (musikk, lukter, lys osv.) Det er vel og viktig for å fremme de store lystene og nytelsene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...