Gå til innhold

Turn on eller off

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den nye kjæresten min (40+ om det skulle ha noe bety) sier at han blir kåt av å se på sin egen penis, både når han er alene, og når vi har sex sammen. For meg blir det turn off, selv om jeg ikke sier noe til han.

Hva hadde du tenkt om kjæresten din sa dette ?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg hadde synes det var helt ok. Men så blir jeg selv tent av mitt eget kjønnsorgan, så jeg er akkurat lik :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Det ville vært helt uproblematisk.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

:sjokkert:

Det er mye bedre å se på seg selv og bli kåt enn å se på seg selv å bli deppa...........

Skrevet

Dette høres litt narsissistisk ut.

Det er jo hyggelig for ham, men hvis det er litt turnoff for deg, virker det jo litt som om han kanskje er litt vel fokusert på seg selv? Føler du at han er mere opptatt av sin egen penis, enn av deg, eller hva er det som skaber denne reaksjonen?

For min egen del, så kan jeg vel ikke si at jeg blir kåt av min egen penis, men hvis kåtskaben først kommer, er den jo kjekk å ha...

Om jeg hadde en kjæreste som hadde denne "evnen", ville jeg nok tenkt at det var litt pirrende. Men hvis det betød at hun egentlig bare brukte meg som en sofistikert dildo, hadde det neppe vært noe særlig jeg kunne få ut av sexen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...