Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vrient å bestemme seg for hva du skulle syns om den der, skjønner jeg.... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempedum er vi....

...å nei, er jeg på KG igjen!!!......huff..... :(

Skrevet

Øhhh.....Plutselig befinner jeg meg på KG igjen......så rart!!! :o

Gjest sexysadie
Skrevet

skam å si det men vi er nok litt dumme vi som er på kg ja.

Skrevet

Ja, dette forumet har tatt fra meg kreativiteten også og .. og eeh...umm...

Gjest Anonymous
Skrevet

Man er avhengig av tilbakemeldingene på det man sier.

Tilbakemeldingsjunkier.....

Skrevet

Det er den hypnotiserende reklamen helt øverst som gir meg tvangstanker - MÅÅ SJEKKE OM DET ER KOMMET SVAR...MÅÅÅ SJEKKE KG MÅÅÅ SJEKKE IGJEN - TENK OM NOEN HAR SVART PÅ INNLEGGET MITT NÅ.....

Skrevet
Hihi.....Aper æ'kke alltid greie vettu.....

mobbe-Suz-og-Glam-dagen idag......

Suz og Glam; foreslår at dere kaller dere Puss & Kram. For dere er jo egentlig så søte atte........dumme, MEN søte......

Pus og kram my ass! :evil:

Kom hit skal du få smake knoke di mobbe-kjærring :frustrert: *barsker seg opp noe alvorlig*

Ja, ja... LITT rett har du vel... *resignerer* :roll::(:kul:

Skrevet
:klø: :idesmil::tunge1::klaske::kyss::sjarmor::kul:

Klør seg hue, får en idé, geiper og klasker seg i panna, deler ut kyss i hytt og gevær og tror hu er så sinnssykt kul.......alt på en gang!!!

Lille venn, det heter 'Less is more', IKKE 'More is less'...... her har du nok misforstått IGJEN!!! :-?

Skrevet

Klør seg hue, får en idé, geiper og klasker seg i panna, deler ut kyss i hytt og gevær og tror hu er så sinnssykt kul.......alt på en gang!!!

Lille venn, det heter 'Less is more', IKKE 'More is less'...... her har du nok misforstått IGJEN!!! :-?

Er ikke liten, men gjerne din venn - DUMMA :klaske:

Skrevet
Er ikke liten, men gjerne din venn - DUMMA

Samme sa hu Care-dama igår, da jeg kom til å kalle henne, litt sånn nedlatende, for 'Lille venn'....skikkelig sur......skjønner ikke det der.... :wink:

Skrevet

Spør ikke meg JEG skjønner da ingenting - jeg er dum OG blond.. :roll:

Skrevet

Vi KG-brukere er da aldeles ikke dummere enn alle andre. Tvert i mot så er vi mye klokere.. :Nikke:

Trimer hjernene våre med vanskelige ordleker på Snikk-Snakk og tar ellers opp alvorlig spørsmål som for eks. om vi er dummere enn andre.. :idesmil:

Skrevet
Vi KG-brukere er da aldeles ikke dummere enn alle andre. Tvert i mot så er vi mye klokere.. :Nikke:

Trimer hjernene våre med vanskelige ordleker på Snikk-Snakk og tar ellers opp alvorlig spørsmål som for eks. om vi er dummere enn andre..

Ja, nettopp!!! Det ER et meget alvorlig tema.......og blir umiddelbart flyttet til Snikk.snakk......så dumt!!! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...