chimp Skrevet 19. november 2003 Forfatter #41 Skrevet 19. november 2003 Vrient å bestemme seg for hva du skulle syns om den der, skjønner jeg....
Såpebobla Skrevet 19. november 2003 #42 Skrevet 19. november 2003 Kjempedum er vi.... ...å nei, er jeg på KG igjen!!!......huff.....
chimp Skrevet 19. november 2003 Forfatter #43 Skrevet 19. november 2003 Øhhh.....Plutselig befinner jeg meg på KG igjen......så rart!!! :o
Gjest sexysadie Skrevet 19. november 2003 #44 Skrevet 19. november 2003 skam å si det men vi er nok litt dumme vi som er på kg ja.
Gjest Tim Skrevet 20. november 2003 #45 Skrevet 20. november 2003 Ja, dette forumet har tatt fra meg kreativiteten også og .. og eeh...umm...
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #46 Skrevet 20. november 2003 Man er avhengig av tilbakemeldingene på det man sier. Tilbakemeldingsjunkier.....
Gjest Tarzan Skrevet 20. november 2003 #47 Skrevet 20. november 2003 Det er den hypnotiserende reklamen helt øverst som gir meg tvangstanker - MÅÅ SJEKKE OM DET ER KOMMET SVAR...MÅÅÅ SJEKKE KG MÅÅÅ SJEKKE IGJEN - TENK OM NOEN HAR SVART PÅ INNLEGGET MITT NÅ.....
Suzy Skrevet 20. november 2003 #48 Skrevet 20. november 2003 Hihi.....Aper æ'kke alltid greie vettu..... mobbe-Suz-og-Glam-dagen idag...... Suz og Glam; foreslår at dere kaller dere Puss & Kram. For dere er jo egentlig så søte atte........dumme, MEN søte...... Pus og kram my ass! :evil: Kom hit skal du få smake knoke di mobbe-kjærring *barsker seg opp noe alvorlig* Ja, ja... LITT rett har du vel... *resignerer*
chimp Skrevet 20. november 2003 Forfatter #53 Skrevet 20. november 2003 :klø: Klør seg hue, får en idé, geiper og klasker seg i panna, deler ut kyss i hytt og gevær og tror hu er så sinnssykt kul.......alt på en gang!!! Lille venn, det heter 'Less is more', IKKE 'More is less'...... her har du nok misforstått IGJEN!!! :-?
Suzy Skrevet 20. november 2003 #55 Skrevet 20. november 2003 Klør seg hue, får en idé, geiper og klasker seg i panna, deler ut kyss i hytt og gevær og tror hu er så sinnssykt kul.......alt på en gang!!! Lille venn, det heter 'Less is more', IKKE 'More is less'...... her har du nok misforstått IGJEN!!! :-? Er ikke liten, men gjerne din venn - DUMMA
chimp Skrevet 20. november 2003 Forfatter #56 Skrevet 20. november 2003 Er ikke liten, men gjerne din venn - DUMMA Samme sa hu Care-dama igår, da jeg kom til å kalle henne, litt sånn nedlatende, for 'Lille venn'....skikkelig sur......skjønner ikke det der....
Suzy Skrevet 20. november 2003 #57 Skrevet 20. november 2003 Spør ikke meg JEG skjønner da ingenting - jeg er dum OG blond..
Irka Skrevet 20. november 2003 #58 Skrevet 20. november 2003 Vi KG-brukere er da aldeles ikke dummere enn alle andre. Tvert i mot så er vi mye klokere.. Trimer hjernene våre med vanskelige ordleker på Snikk-Snakk og tar ellers opp alvorlig spørsmål som for eks. om vi er dummere enn andre..
chimp Skrevet 20. november 2003 Forfatter #59 Skrevet 20. november 2003 Vi KG-brukere er da aldeles ikke dummere enn alle andre. Tvert i mot så er vi mye klokere.. Trimer hjernene våre med vanskelige ordleker på Snikk-Snakk og tar ellers opp alvorlig spørsmål som for eks. om vi er dummere enn andre.. Ja, nettopp!!! Det ER et meget alvorlig tema.......og blir umiddelbart flyttet til Snikk.snakk......så dumt!!! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå