Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hiver meg på den nyeste trenden, og spør: Er KG'ere dumme? :o Når man tar i betraktning hvor ufattelig vanedannende det er, hvorfor går man hen og blir REGISTRERT bruker???? Alle gjestene MÅ da ha fått m seg alle faresignalene som de registrerte brukerne klager sin arme nød over....

Her logger man seg på, i beste/verste arbeidstid, logger på i pausene istedet for å være kollegial-sosial, logger på hjemme istedet for å være privat-sosial el venne-sosial, husarbeid og andre nyttige gjøremål seiler sin egen sjø, matlaging blir et anliggende KUN for partneren, som foreløpig ihvertfall har hatt vett nok til å holde seg unna denne styggedommen. I anstendighetens navn blir man sittende v middagsbordet og gulpe i seg maten, men spurter tilbake til skjerm-trollet m en cappucino så snart man ser sitt snitt!!! Ja, man går t o m så langt som å sitte på KG-chatten og skåle sent en lørdagskveld istedet for å sitte sammen m kjæresten sin og se på TV eller mer unevnelige ting. Heterofil praksis kan bli nedgradert til en soveroms-syssel som utelukkende inntrer når KG-misbrukeren endelig har fått i seg dagens/kveldens dose????

Og ikke nok med det; Mange vil ha mer! Man får KG-venner, det arrangeres KG-treff landet rundt! KG-julebord, KG-kjærester, KG-utroskap??? :o

Tatt i betraktning all moderering/trådflytting/trådopprydding/sletting, kjeft og faenskap, pekefingermentalitet og det som verre er, innser jeg endelig de harde fakta: KG-brukere MÅ være dumme!

Vi logger på KG/logrer for KG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho: Jepp, du får sagt det....vi er dumme, jeg vifter med hvitt flagg!
Skrevet

:oops: Ja vi er nok litt dumme som bruker så mye tid her... :roll:

selv om jeg har redusert litt i det siste...

Skrevet
:oops: Ja vi er nok litt dumme som bruker så mye tid her... :roll:

selv om jeg har redusert litt i det siste...

Har vært nødt til å redusere betraktelig selv også......av forskjellige årsaker!

Kan seff også være det at jeg plutselig ble så utrolig mye klokere.... :roll:

Skrevet

*synger* :gape:"Her kommer dumme, dumme, dumme, dum!!!! Her kommer dumme, dumme, dumme, dum!!!" :gape:

Skrevet

Kanskje vi skal begynne å måle smarthet etter antall innlegg?

Da ligger du dårlig an Chimp :lol:

Skrevet

Da ligger du dårlig an Chimp :lol:

Jammen jeg er jo egentlig bare en liten sjimpanse.......Dum og deilig!!!

Skrevet

Ikke prøv deg! :o *begynner å lete etter elektronisk viskelær*

DUM DUM girls... herlig! :hoho:

Skrevet
*synger* :gape:"Her kommer dumme' date=' dumme, dumme, dum!!!! Her kommer dumme, dumme, dumme, dum!!!" :gape:[/quote']

Ja, her en en typisk eksempel på et dumt innlegg, ergo må hun være dum.... :oops: :wink:

Skrevet

Du, din... din... din... ARGH, jeg blir så sint!

Jeg må finne på noe skikkelig hardtslående å ta igjen med!

Kommer tilbake når jeg har klekket ut en utspekulert setning!

Skrevet

WHAT?! :hår: :evil: :frustrert:

Dømmer du meg på grunn av ett lite usaklig innlegg som ikke var usaklig i det hele tatt men derimot et humoristisk og flott innlegg i denne gripende og alvorlige debatten. Jeg er KNUST - sørnderknust... Hvordan skal jeg komme meg over dette NOEN GANG...

Hvordan kan du leve med deg selv etter slik HETS og PERSONFORFØLGELSE og... ren ONDSKAP!!!! :grine::cry::lol: *klarer ikke holde maska lenger* :hoho:

Skrevet
*sånn*

DUMMING!!!!

Skjønte ikke den jeg, LD..... :klø:

de dumme har det godt.....

Skrevet

Vanskelig å bruke hodet i dag LD???

Skjønner det godt jeg, men vi er jo unnskyldt da...

:ler::ler: (godt vi har sånne smileys, så dere skjønner når jeg spøker....setter på en til jeg, for å være sikker!) :ler:

Skrevet
*sånn*

DUMMING!!!!

Godt sagt asså *tvinner en blond hårlokk og ser imponert på Livets Datter som er sååååå smart*

Skrevet

Jepp, det er godt vi har noen til å ta igjen for oss, jeg tør ikke...

Skrevet

GJETTEKONKURRANSE:

Hvor lang tid tar det før Hege flytter denne viktige tråden, som utvilsomt tar opp et alvorlig problem, til Snikk-snakk???

Mitt tips: Innen én time!

Skrevet

Hm... :klø:

Jeg tipper innen klokka 13.30 ivertfall... Pleier å gå fort det der... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...