chimp Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Hiver meg på den nyeste trenden, og spør: Er KG'ere dumme? :o Når man tar i betraktning hvor ufattelig vanedannende det er, hvorfor går man hen og blir REGISTRERT bruker???? Alle gjestene MÅ da ha fått m seg alle faresignalene som de registrerte brukerne klager sin arme nød over.... Her logger man seg på, i beste/verste arbeidstid, logger på i pausene istedet for å være kollegial-sosial, logger på hjemme istedet for å være privat-sosial el venne-sosial, husarbeid og andre nyttige gjøremål seiler sin egen sjø, matlaging blir et anliggende KUN for partneren, som foreløpig ihvertfall har hatt vett nok til å holde seg unna denne styggedommen. I anstendighetens navn blir man sittende v middagsbordet og gulpe i seg maten, men spurter tilbake til skjerm-trollet m en cappucino så snart man ser sitt snitt!!! Ja, man går t o m så langt som å sitte på KG-chatten og skåle sent en lørdagskveld istedet for å sitte sammen m kjæresten sin og se på TV eller mer unevnelige ting. Heterofil praksis kan bli nedgradert til en soveroms-syssel som utelukkende inntrer når KG-misbrukeren endelig har fått i seg dagens/kveldens dose???? Og ikke nok med det; Mange vil ha mer! Man får KG-venner, det arrangeres KG-treff landet rundt! KG-julebord, KG-kjærester, KG-utroskap??? :o Tatt i betraktning all moderering/trådflytting/trådopprydding/sletting, kjeft og faenskap, pekefingermentalitet og det som verre er, innser jeg endelig de harde fakta: KG-brukere MÅ være dumme! Vi logger på KG/logrer for KG!
Gjest Meg Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Jepp, du får sagt det....vi er dumme, jeg vifter med hvitt flagg!
Gjest care Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 :oops: Ja vi er nok litt dumme som bruker så mye tid her... selv om jeg har redusert litt i det siste...
chimp Skrevet 19. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2003 :oops: Ja vi er nok litt dumme som bruker så mye tid her... selv om jeg har redusert litt i det siste... Har vært nødt til å redusere betraktelig selv også......av forskjellige årsaker! Kan seff også være det at jeg plutselig ble så utrolig mye klokere....
Suzy Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 *synger* "Her kommer dumme, dumme, dumme, dum!!!! Her kommer dumme, dumme, dumme, dum!!!"
Gjest Meg Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Kanskje vi skal begynne å måle smarthet etter antall innlegg? Da ligger du dårlig an Chimp
chimp Skrevet 19. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2003 Kanskje vi skal begynne å måle smarthet etter antall innlegg? Da ligger du dårlig an Chimp Jammen jeg er jo egentlig bare en liten sjimpanse.......Dum og deilig!!!
Suzy Skrevet 19. november 2003 #10 Skrevet 19. november 2003 Kanskje vi skal begynne å måle smarthet etter antall innlegg? Ikke prøv deg! :o *begynner å lete etter elektronisk viskelær* DUM DUM girls... herlig!
Gjest care Skrevet 19. november 2003 #11 Skrevet 19. november 2003 *synger* "Her kommer dumme' date=' dumme, dumme, dum!!!! Her kommer dumme, dumme, dumme, dum!!!" [/quote'] Ja, her en en typisk eksempel på et dumt innlegg, ergo må hun være dum.... :oops:
Livets datter Skrevet 19. november 2003 #12 Skrevet 19. november 2003 Du, din... din... din... ARGH, jeg blir så sint! Jeg må finne på noe skikkelig hardtslående å ta igjen med! Kommer tilbake når jeg har klekket ut en utspekulert setning!
Suzy Skrevet 19. november 2003 #14 Skrevet 19. november 2003 WHAT?! :hår: :evil: Dømmer du meg på grunn av ett lite usaklig innlegg som ikke var usaklig i det hele tatt men derimot et humoristisk og flott innlegg i denne gripende og alvorlige debatten. Jeg er KNUST - sørnderknust... Hvordan skal jeg komme meg over dette NOEN GANG... Hvordan kan du leve med deg selv etter slik HETS og PERSONFORFØLGELSE og... ren ONDSKAP!!!! *klarer ikke holde maska lenger*
chimp Skrevet 19. november 2003 Forfatter #15 Skrevet 19. november 2003 *sånn* DUMMING!!!! Skjønte ikke den jeg, LD..... :klø: de dumme har det godt.....
Gjest Meg Skrevet 19. november 2003 #16 Skrevet 19. november 2003 Vanskelig å bruke hodet i dag LD??? Skjønner det godt jeg, men vi er jo unnskyldt da... (godt vi har sånne smileys, så dere skjønner når jeg spøker....setter på en til jeg, for å være sikker!)
Suzy Skrevet 19. november 2003 #17 Skrevet 19. november 2003 *sånn* DUMMING!!!! Godt sagt asså *tvinner en blond hårlokk og ser imponert på Livets Datter som er sååååå smart*
Gjest Meg Skrevet 19. november 2003 #18 Skrevet 19. november 2003 Jepp, det er godt vi har noen til å ta igjen for oss, jeg tør ikke...
chimp Skrevet 19. november 2003 Forfatter #19 Skrevet 19. november 2003 GJETTEKONKURRANSE: Hvor lang tid tar det før Hege flytter denne viktige tråden, som utvilsomt tar opp et alvorlig problem, til Snikk-snakk??? Mitt tips: Innen én time!
Suzy Skrevet 19. november 2003 #20 Skrevet 19. november 2003 Hm... :klø: Jeg tipper innen klokka 13.30 ivertfall... Pleier å gå fort det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå