pandagutt Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Siden denne tråden ble en hit, kan vi jo prøve det omvendte. Hvordan kjennes det ut for dere jenter å bli penetrert?
Næjøss Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 hmm.. godt? når alt kommer til alt så er det utrolig vanskelig, tilnermet umulig å forklare på en slik måte at en mann kan forstå hvordan det føles. Men det føles godt. Kanskje, for alt vi vet, så føles det likt for begge parter, bare gutter kjenner det rundt penis, mens vi jenter kjenner det inni. Ikke godt å si
Gjest Baardsen Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Siden denne tråden ble en hit, kan vi jo prøve det omvendte. Hvordan kjennes det ut for dere jenter å bli penetrert? Hvis du klør deg i øret, er det da best for øret eller fingeren? 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker. Ms. Raggsokk, mod.
Gjest Gjestuspestus Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Hvis du klør deg i øret, er det da best for øret eller fingeren? Nå var det vel ikke snakk om hvem det er best for, altså mannen eller kvinnen ift finger i øret!? Er vel mer hva jentene kjenner/føler under penetrering.. Og by the way, det er DØDSDIGG! vanskelig å forklare, men en simmsykt deilig følelse..
Gjest Gjestuspestus Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 Nå var det vel ikke snakk om hvem det er best for, altså mannen eller kvinnen ift finger i øret!? Er vel mer hva jentene kjenner/føler under penetrering.. Og by the way, det er DØDSDIGG! vanskelig å forklare, men en sinnsykt deilig følelse..
Gjest Hønemor Skrevet 15. juli 2011 #7 Skrevet 15. juli 2011 Å bli penetrert føles ulikt fra gang til gang. Om jeg er så kåt at jeg ikke holder ut lenger føles den første penetrasjonen omtrent som en blandning av å bli gjennomboret av en intenst varm massasjestav og endelig få klødd det området som klødde så mye, men som man ikke klarer å klø selv. Det er som hele underlivet brenner og kiler, det er så hovent og bløtt og det eneste som lindrer er å få noe stort og sprengede inni seg. Noen ganger er jeg kanskje mer halvkåt og ikke så veldig våt ennå, og da tar det litt lenger tid før kuken begynner å føles deilig å ha inni meg. Da må vi ta det litt med ro i starten, slik at jeg kan klemme rundt og føle han skikkelig, om han ligger stille over meg og lar meg få klemme og bevege meg under han tar det ikke så lang tid før det blir vått nok til at han kan bevege seg mer og hardere. Når jeg er på mitt kåteste pleier jeg å føre en hånd ned til kuken hans, og når jeg kjenner den varme, harde kuken med den silkeaktige huden trenge seg inn i meg og den stimulerer både de indre leppene, klitten og skjeden, blir jeg helt gal av kåthet og etter kort tid begynner jeg nærmest å dirre/riste ukontrollert, like før jeg kommer hardt på kuken hans. Jeg bruker altså ofte min egen hånd der nede, men egentlig ikke fordi jeg liker å gni meg på klitten mens vi puler. Jeg blir bare ekstra kåt av å kjenne hvordan det kjennes utenpå når jeg er så våt og har en varm kuk som jager inn og ut av meg. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #8 Skrevet 15. juli 2011 Hønemors innlegg beskriver følelsen ganske bra for min del også.
^me^ Skrevet 15. juli 2011 #9 Skrevet 15. juli 2011 det er veldig vanskelig å beskrive egentlig men jeg skal prøve. når jeg er skikkelig kåt og er gjennomvåt er det bare en ting i mitt hode og det er å få fylt hullet med noe så fort som faen! jeg blir veldig tent av å bli tatt på/slikket på puppene og gjør at jeg bare kommer nærmere "må ha kuk inni meg nå" følelsen. jeg synes det er veldig godt når kuken masserer litt utenpå klitoris og finner veien til hullet etter en stund, da er jeg nesten på bristepunktet og ber nesten på mine knær om at kuken må komme inni meg nå!! det første støtet kan kanskje være litt motsatt av guttenes, det at det er litt tørt utenpå som kan gjøre den første penetreringen litt vanskelig og vond fordi at huden utenpå har en tendens til å følge litt med inn. men når han tar kukhodet ut igjen når det har blitt vått og kjører den hardt inn igjen er det helt fantastisk!for min del blir det bare bedre og bedre jo fortere og dypere han pumper inn i meg og jeg får en stråling i kroppen som gjør at jeg befinner meg i en annen verden og jeg hadde ikke kjent om noen hadde biti meg hardt bak en plass..denne strålingen og følelsen som brer seg fra vagina og til resten av kroppen fører til slutt (hvis mannen fortsetter hardt og dypt, for all del ikke stopp eller senk farten!!) til en indre eksplosjon hvor du bare blir liggende å riste etterpå med et helt fraværende blikk i ansiktet. var det en utfyllende beskrivelse?
^me^ Skrevet 16. juli 2011 #10 Skrevet 16. juli 2011 her var det ikke mange bidrag til tross for at dette er et kvinneforum gitt..
Gjest haie Skrevet 16. juli 2011 #11 Skrevet 16. juli 2011 Jeg føler det ikke slik som hønemor og clueless. For min del er det ikke penetreringen i seg selv som er det mest følsomme - men hele "pakken" på en måte. Hva som har skjedd før penetrering er vesentlig - og hva som skjer underveis. Synes det kan minne endel om hva mange av gutta i den andre tråden beskrev, at det er mest følsomt i begynnelsen, og at det avhenger av hvor fuktig det er. Fukt er selvsagt bra, men det kan bli litt mindre følsomt også. Det er også forskjell på stillinger - hvor liggende bakfra er det jeg kjenner minst. Spooning er for meg ikke å foretrekke både med tanke på å bli opphisset rent mentalt, men også at jeg ikke kjenner så mye som ved andre stillinger. Det er alltid godt, men om man har brukt god tid på forhånd - og kjenner en sterk lyst, så vil jeg beskrive selve penetreringen som en ganske intens varm følelse som brer seg i hele kroppen - spesielt opp til ansiktet. Det kan gjerne føles litt prikkende. Og faktisk får jeg et trykk i øregangene - hører mindre, blir liksom "låst" inni mitt eget hode - litt sånn bomullsfølelse med alt fokus på oss to. For meg er det aller mest intense uansett stimuli av klitoris, sikkert fordi jeg ikke pleier få orgasmer ved penetrering alene. Så et samleie bestående av kun penetrering et fint, men ikke optimalt. Har vi samleie etter jeg har hatt orgasme er det på det aller mest intense, da er det såpass mye spenning i hele kroppen at jeg ikke blir særlig deltakende i leken - er på et vis ekstremt pirrende på en nesten "vond" måte fordi det er så intenst. Blir jeg da tatt hardt er det ubeskrivelig både fysisk og mentalt. Så; på det minst intense er det veldig behagelig/deilig, og på det mest intense brer det seg en varm prikkende intens følelse helt ut i hårspissene.
Gjest Hanne Skrevet 21. juli 2011 #12 Skrevet 21. juli 2011 For meg er følelsen av å bli "naglet fast" deilig. At han låser meg fast under seg og nærmest spikrer meg fast til madrassen. Jeg føler meg hel, som om den siste bolten er på plass på en måte, det føles riktig og ekte og ekspolisivt deilig, og jeg ønsker bare at han skal bli liggende der og aldri bli borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå