Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan angrer jeg på en venneforespørsel på face?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gå inn på profilen til den aktuelle personen og trykke på fjern venn-knappen.

AnonymBruker
Skrevet

Finner ingen fjern venn-knapp. Har sendt en venneforespørsel som jeg gjerne vil trekke tilbake før vedkommende ser den...

Skrevet

Å, sånn sett. Det er ikke mulig så vidt jeg vet.

AnonymBruker
Skrevet

Finner ingen fjern venn-knapp. Har sendt en venneforespørsel som jeg gjerne vil trekke tilbake før vedkommende ser den...

Personen vil kanskje få mail om at du har godtatt. Men det er ikke sikkert hvis ikke personen har huket av mail inne på innstillinger. Gå inn på profilen til den personen, gå nedover nesten helt nederst til venstre på siden vil det stå blokker/fjern venn eller noe lignende :)

Skrevet

Personen vil kanskje få mail om at du har godtatt. Men det er ikke sikkert hvis ikke personen har huket av mail inne på innstillinger. Gå inn på profilen til den personen, gå nedover nesten helt nederst til venstre på siden vil det stå blokker/fjern venn eller noe lignende :)

TS mente at h*n hadde sendt en forespørsel til en annen, og vil ta den tilbake før personen ser den. Tok feil jeg og, men TS mener altså ikke at de allerede er venner :lol:

AnonymBruker
Skrevet

Fant avbryt venneforespørsel helt nede til venstre. Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...