AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Jeg har en svart litt baggy lårkort shorts. Sykt fin! Men jeg aner ikke hvordan overdel jeg kan ha til. Har alltid hørt at man ikke kan bruke farger til svart. Hva synes dere? Hvilke farger på en topp/singlet blir fint til svart shorts?
Miki Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Jojo! Alt går til svart, så bruk den fargen som kler deg best. Alt fra rosa, gul, blå, grønn osv. Siden shortsen er baggy ville jeg valgt en litt tilsittende top. De på gina tricot er søte og behagelige synes jeg :o)
Næjøss Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 (endret) Hvor i all verden har du hørt at du ikke kan bruke farger til svart? Ikke hør på såkalte mote-ekstremister, bruk heller det som kler deg! Personlig, så ville jeg antagelig brukt en pen singlet til shortsen, kanskje en ferskenfarget, hvit eller kanskje gul. Men det er fordi slike farger kler meg, og singletter kler meg. Hva som kommer til å kle deg er nok umulig å si, siden vi ikke vet hvilken fasong du har, og heller ikke hva slags farger du liker. Det er det som er viktig når du velger. Nettopp hva du synes er fint. For hvis du synes det er fint, så vil du føle deg vakker! Forresten enig med hun over, velg noe som er litt tettsittende. Gå i butikken og prøv alt av farger. Så tar du den du trives best med :D Endret 13. juli 2011 av Næjøss 1
Lykkelitenen Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Alt går sammen med sort, så kjør på med den fargen du kler og liker Som Miki sier, du bør gå for en tightere variant om shortsen er løs, selv har jeg en sort baggy shorts jeg kombinerer emd gul singlett eller t-skjorte med litt puffy armer i rødt eller hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå