Gjest Pippen Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Er det noen her inne som har erfaring av bruk av Seroxat. Jeg har nå gått på medikamentet i 1 1/2 år mot panikkangst (og depresjon), og har merket meg at jeg har blitt veldig likegyldig + veldig deppa, hvor jeg egentlig ikke har brydd meg om jeg lever eller dør. Har nettop sett litt rundt på nettet om Seroxat, og det står flere tilfeller hvor mennesker har skreet inn og fortalt om disse "bivirkningene". Det gjør meg fly forbanna at ikke sånt står som advarsel i pakningsvedlegget Noen som går på Seroxat, og merker at de ikke er seg selv lengre. Eller noen som har sluttet med pillen og fått et bedre/værre liv? Lurer også på om det er noen der ute som har klart å bli kvitt panikkangsten sin uten medisiner i bildet? I så fall- hvordan? Hadde vært herlig å bli frisk. Selv har jeg planer om å slutte med medisinen til sommeren- da jeg har fri og tid til å ta eventuelle bivirkninger. Klems
14062003 Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Jeg har aldri hørt om at Seroxat er brukt mot panikkangst. Trodde det var et produkt som ble brukt mot depresjon primært, jeg. I alle fall, de jeg har lest/hørt om som har panikkangst har ikke fått Seroxat, men heller en del nyere preparat som "jobber på en annen måte". Nei, jeg ha'kke peil sånn medisinsk sett... Jeg har imidlertid lest og sett mye dritt av og om Seroxat. Du vil antakeligvis finne masse på nett selv. De har forsket masse i USA - og Seroxats produsent er flerfoldige ganger saksøkt for dødsfall etter Seroxatbruk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå