Gå til innhold

Er det vanlig med hvit utflod?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har så og si alltid hatt hvit utflod, og lurer på om det er sånn det skal være? Har alltid i alle fall inbilt meg at den skal være gjennomsiktig (?!). Den lukter litt rart, er tyntflytende- og altså hvit.

Takker og bukker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utflod skal være litt melkehvitaktig, men ikke lukte noe spesielt, i alle fall ikke vondt.

Skrevet

Alle er forskjellige, så hvis det alltid har vært sånn for deg er sikkert alt i orden. Du kan jo be legen om å sjekke neste gang du er der, hvis du er usikker.

Skrevet

Har sjekket hos legen før, som sier alt er normalt...men alikevel synes jeg det er snåle greier...

Litt personlig jeg nå...men spør alikevel- hvilken "farge" har dere da? :roll:

Skrevet

Håper da inderlig at hvitt er normalt, for jeg har aldri hatt noe annet... Farge, lukt, mengde og konsistens på utfloden varierer sikkert mye fra jente til jente. Det er mye som er normalt! Men hvis det plutselig skjer noen forandringer, da kan det være lurt å få det sjekket.

Skrevet

Hvitt er helt normalt. Trenger ikke sjekke det hos gyn hvis det ikke begynner å bli brun/rødfarget.

Don*t worry!!!! :D

Skrevet

Jeg har okså litt hvitaktdig utflod men legen sier at det er normalt at det er litt men blir litt lei det av å til .

Skrevet

Stemmer for normalt jeg.

Har alt fra blankt til hvitt... Kommer vel litt an på din egen form(osv) og hvor du er i syklusen din..

Skrevet

Kommer an på hvor jeg er i syklusen. Rett etter mens har jeg ingen utflod.

Når det nærmer seg eggløsning, kommer en blank,eggehviteaktig utflod og rett før mens er den mer "hvitaktig".

Dette er helt normalt, noe veldig mange kvinner merker gjennom syklusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...