Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne...? Er ny-frelst Dermalogica-fan, og har litt lyst til å ta vare på huden rundt øynene også... Er 22 - er det ikke på tide å begynne med litt forebygging...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg syntes IKKE den var noe særlig! Den har en merkelig rosaaktig farge, og gir veldig lite fuktighet. Huden min ble bare tørrere og tørrere da jeg prøvde den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes heller ikke den så veldig bra,er blitt littrød og sår ytterst på øyet.Har brukt den ca 1 mnd,og merker ingenting.

Skrevet

Jeg liker den jeg :D også er den den eneste øyekremen jeg har vært borte i som inneholder solfaktor.

Jeg bruker Total Eye Care om dagen og Multivitamin Power Firm om natten.

Skrevet

Jeg fikk en prøve på denne av hudpleieren min, og kasta den før den var tom. Kommer aldri til å kjøpe den.

Skrevet

Har ikke opplevd noe negativt med den, men heller ikke noe positivt for å si det sånn. Merker rett og slett ingen forskjell om jeg bruker den eller ikke, så jeg kommer nok til å prøve noe annet når denne er brukt opp.

Skrevet

Hmmm... Det var litt dumt --- ingen vits i å bruke penger på en øyekrem som ikke funker :-? Har dere noen gode tips på noen som er gode, da?

Skrevet

liker biotherm biosensitive veldig godt.

altså, ikke at jeg syntes total eye care var ILLE, men jeg syntes ikke den var imponerende valuta for pengene akkurat.

men som noen sa, den har solfaktor 15, og på dagtid i sommerhalvåret er jo det absolutt et pluss!

(og poenget med den rare fargen er å kamuflere mørke ringer.)

Skrevet

Jeg liker ikke Biotherm Biosensitive øyekremen. Brukte den en god stund. Men følte at den gjorde absolutt ingenting. Det var en krem punktum finale, ingenting mer. Derfor gikk jeg vekk fra den.

Men det er jo artig å se hvor forskjellige oppfatninger vi har av ulike produkter :wink: .

Skrevet
Jeg liker ikke Biotherm Biosensitive øyekremen. Brukte den en god stund. Men følte at den gjorde absolutt ingenting. Det var en krem punktum finale, ingenting mer. Derfor gikk jeg vekk fra den.

Men det er jo artig å se hvor forskjellige oppfatninger vi har av ulike produkter :wink: .

he he. krem punktum finale. de fleste andre gjør at jeg blir tørr, sår, hoven etc rundt øynene, men denne reagerer jeg ikke på, den bare gjør det den skal.

liker primordiale fra lancome veldig godt i seg selv, men synes det er uhygienisk med krukke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...