AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Jeg er en jente i slutten av tyve årene, innimellom har jeg sex med en jevnaldrende gutt. Jeg er egentlig veldig intressert i at det skal bli noe mer, men det har jeg aldri fortalt han, utifra hans oppførsel er han bare ute etter en ting, og det er når det passer han.. Nå har han spurt meg om jeg vil bli med på trekant, med en anne jente. Ingen av oss har prøvd trekant før, det ser ut til å bety en del for han dette. Jeg er veldig klar over at jeg ikke tenner på jenter, faktisk synest jeg tanken på sex med en jente er både frastøtende og skremmende (har ingenting imot homofile, det er bare ikke meg). Frastøtendes fordi jeg ikke tenner på jenter, skremmendes fordi jeg ikke aner hvordan man gjør det. Det høres sikkert rart ut, jeg er jo jente selv, men jeg aner ikke hvordan andre jenter liker det, bare hvordan jeg liker det. Jeg har lyst å glede han, og gi han denne opplevelsen. Det er snakk om en gang. Håpet mitt er jo at han skal begynne å like meg etterpå, men det er vel ganske tåpelig? Det må iallefall være en fremmed, hvor finner man fremmede jenter å ha trekant med? Hva tenker dere om denne situvasjonen?
-Jessica Rabbit- Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Det viktigste her er hva du har lyst til, og når du finner det frastøtende vær så snill å ikke gjør det bare for å glede han og fordi du håper på at han skal like deg bedre. Er han en oppegående mann, så vil han heller ikke at du skal gjøre noe du selv ikke har lyst til å være med på. 6
Rainbow Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Jeg syns absolutt ikke du skal gjøre det, når du virkelig ikke tenner på jenter og syns tanken er frastøtende. Du liker jo HAM og vil ha ham, ikke bare sex, men hele ham. Jeg er selv lesbisk og har to ganger havna i situasjoner der jeg har likt en jente, og prøvd å få henne interessert i meg, og så har hun villet ha med en mann på sex. Selv om det har vært lovt at han knapt skal være involvert har det ikke funka. Det har vært noe jeg ikke greide å gjennomføre, fordi jeg syntes det var så utrolig ekkelt. Fikk helt panikk av mannens hender i nærheten av meg, og bare måtte komme meg vekk. Det var helt feil for meg, og veldig skummelt, egentlig. Poenget mitt er at når du virkelig ikke liker det ene kjønnet seksuelt blir det veldig veldig feil å skulle gjøre noe med dem bare for å glede en tredjepart. Dessuten liker du jo denne fyren og vil ha ham for deg selv, og det er vel tvilsomt at det blir noe romantisk utav det om du bare hjelper ham med å fullføre en fantasi. Du må nok heller snakke med ham om at du liker ham, og at du gjerne vil gå videre med dette forholdet dere i mellom. At det blir feil for deg å ha med en jente, fordi du ikke tenner på det. Jeg er veldig glad jeg ikke gjennomførte å ha med en gutt, så da er jeg nesten sikker på at du vil føle det samme med å ha med en jente. Mest sansynlig vil du også bare bli misunnelig og lei deg av å se ham med en annen jente også...! 1
ludo Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Lytt til deg selv,virker ikke som du har spesielt lyst til dette. Om du gjør dette bare for å tilfredsstille han så er det ikke helt bra da... 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Jeg er en jente i slutten av tyve årene, innimellom har jeg sex med en jevnaldrende gutt. Jeg er egentlig veldig intressert i at det skal bli noe mer, men det har jeg aldri fortalt han, utifra hans oppførsel er han bare ute etter en ting, og det er når det passer han.. Nå har han spurt meg om jeg vil bli med på trekant, med en anne jente. Ingen av oss har prøvd trekant før, det ser ut til å bety en del for han dette. Jeg er veldig klar over at jeg ikke tenner på jenter, faktisk synest jeg tanken på sex med en jente er både frastøtende og skremmende (har ingenting imot homofile, det er bare ikke meg). Frastøtendes fordi jeg ikke tenner på jenter, skremmendes fordi jeg ikke aner hvordan man gjør det. Det høres sikkert rart ut, jeg er jo jente selv, men jeg aner ikke hvordan andre jenter liker det, bare hvordan jeg liker det. Jeg har lyst å glede han, og gi han denne opplevelsen. Det er snakk om en gang. Håpet mitt er jo at han skal begynne å like meg etterpå, men det er vel ganske tåpelig? Det må iallefall være en fremmed, hvor finner man fremmede jenter å ha trekant med? Hva tenker dere om denne situvasjonen? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIII!!!! Ikke være så naiv!!! Han kommer IKKE til å like deg bedre bare fordi du har vært "grei" og latt han knulle på to stk samtidig. Ikke gå i den fella. Trekant skal du ha med en du er trygg på, og likestilt med. Og fordi du har minst like lyst som han! 2
Giacomo_P Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Hvis motivasjonen din er at han skal bli mere forelsket i deg siden, synes jeg absolutt du skal si nei til dette. Har du tenkt på hvordan du vil reagere hvis seansen starter og han ser ut til å foretrekke den andre jenta? Det er nok veldig lett å føle seg tilsidesatt i en slik situasjon. Jeg tror ikke egentlig du har så lyst til dette. Men valget er selvfølgelig ditt.
Facepainter Skrevet 14. juli 2011 #8 Skrevet 14. juli 2011 Styr unna, for han bruker deg bare for å realisere seg selv. Han vil definitivt ikke like deg mer på grunn av at du gjør det, men kanskje han vil utnytte deg mer.
Gjest Jentehumor Skrevet 14. juli 2011 #9 Skrevet 14. juli 2011 innerst inne vet du vel at han ikke vil føle noe mer for deg da du er med han på sexrelaterte ting bestandig. Sex er sex. Tro meg, har brent meg før og det er den samme regla med omtrent alle menn som får tilgang til sex med deg lett. Så har skjønt det at sånne ting som du håper på bare finnes i eventyrland for voksne....
Tropic Skrevet 14. juli 2011 #10 Skrevet 14. juli 2011 (endret) Ut i fra det du skriver her vil jeg si nei. Du sier du ønsker at dette skal føre til at dere blir sammen, det vil ikke skje! Styr unna denne fyrn, det vil bare føre til at du ender opp såret. Han bruker deg og du lar han bruke deg, vil absolutt ikke anbefale deg å gjøre dette når du har så mange grunner til at du ikke ønsker det. Endret 14. juli 2011 av Tropic
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #11 Skrevet 15. juli 2011 Det viktigste her er hva du har lyst til, og når du finner det frastøtende vær så snill å ikke gjør det bare for å glede han og fordi du håper på at han skal like deg bedre. Er han en oppegående mann, så vil han heller ikke at du skal gjøre noe du selv ikke har lyst til å være med på. Hyggelig at ei dame kan resonere så fornuftig, nøytralt og få sagt så mye med få ord. Signerer...........
LetoAtreides Skrevet 15. juli 2011 #12 Skrevet 15. juli 2011 For å være helt direkte her, så høres du ut som du er bruk-og-kast-objektet hans. Han gir deg lite av seg selv og etterpå vil han nok skryte til kompisene sine om at han til og med fikk deg med på jentesex. Hvis du liker å ha sex med ham, så fortsett med det, men jeg ville ikke uten videre forventet positiv utvikling i forholdet utover sex. Han får det han vil og vil ha mer av det. Hva tror du han sier hvis du kommer rekende med "ok, nå har vi hatt trekant - skal vi utvikle forholdet videre?". Hvis du vil ha et skikkelig forhold, se deg om etter noen andre. IMHO. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå