AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Jeg har skapet fullt i jeans, stilfulle, classy, pene jeans. Men nå er jeg litt lei.. Uansett hva jeg tar på meg, blir det en jeans stil, om det ikke er skjørt og kjole da. Nå er jeg interessert i litt andre bukser, og lurer på hva andre egentlig går med? Jeg er ikke interessert i tights osv, skal være skikkelige bukser.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Svarte, grå eller beige pen-bukser og chinos.
Gjest strykebrett Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Dressbukser. Handler de hovedsaklig på Mexx, grei kvalitet på de
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Hm... Dere som bruker dressbukser, hva slags topper bruker dere til det?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Jeg bruker akkurat de samme toppene jeg bruker til jeans, og varierer etter hvor oppdresset jeg skal være. Varierer også hva slags dressbukse jeg bruker, med litt videre snitt blir det mer formelt og jobbaktig enn med bukser som er skåret smalere.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 Tro det eller ei, jeg kjøpte min første jeans i en alder av 22 år Før det brukte jeg alltid dressbukser i ulike farger og fasonger, med og uten striper. Bruker de på akkurat samme måte som jeans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå