Redhead Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Fikk denne på mail i dag... Dalai Lama har sagt... men stemmer det? Dalai Lama har sagt følgende: (Les det og se om det virker) Personlighetstest Det er meget interessant. Ta deg tid til disse 4 spørsmålene og svarene vil overraske deg... Ikke jukse ved å se på svarene først! Sinnet er som en fallskjerm; det jobber best når det er åpent. Det er morsomt å utføre denne testen, men du bør også fortsette å lese slutten av brevet. Ønske deg noe og beskriv når ønsket skal oppfylles før du starter testen. Advarsel! Svar på testen i nøyaktig den rekkefølgen du blir spurt. Det er kun 4 spørsmål, om du ser på alt før du avslutter vil du ikke oppnå ærlige svar. Ikke smugtitt forover. Les nedover i et rolig tempo og gjør hver øvelse etter tur. Bruk papir og blyant og skriv ned dine svar. Du vil trenge dem på slutten. Dette er en ærbødig test som vil si deg mye om ditt virkelige jeg. Sorter følgende 5 dyr I den rekkefølgen du liker dem best. 1.. Ku 2.. Tiger 3.. Geit 4.. Hest 5.. Gris Skriv et ord som beskriver hver av de følgende: 1.. Hund 2.. Katt 3.. Rotte 4.. Kaffe 5.. Havet Tenk på en person for følgende farger. (En person som også kjenner deg og som er viktig for deg. Kun én person pr. farge.) a. Gul b. Oransje c. Rød d. Hvit e. Grønn Til slutt, skriv ned ditt lykketall og din favoritt - ukedag. Er du ferdig? Forsikre deg om at dine svar er VIRKELIG slik du føler... Siste sjanse... Les svarene nedenfor: Men før du leser dem, repetere ditt ønske igjen. Svar. Dette vil være dine prioriteringer i livet: Ku: Karriere Tiger: Stolthet Geit: Kjærlighet Hest: Familie Gris: Penger Din beskrivelse av Hunden forteller om din egen personlighet. Din beskrivelse av Katten forteller om personligheten til dine foreldre. Din beskrivelse av Rotten forteller om personligheten til dine fiender. Din beskrivelse av Kaffe forteller om hvordan du opplever sex. Din beskrivelse av Havet forteller om livet ditt. Farger. Gult: En som aldri glemmer deg. Oransje: En som du kan regne som din virkelige venn. Rød: En som virkelig elsker deg. Hvit: Din tvillingsjel. Grønn: En person som du vil huske resten av ditt liv. Videre: Du må nå sende dette brevet til så mange personer som ditt lykketall og dine ønsker vil bli oppfylt på den dagen som du skrev ned. Dette er hva Dalai Lama har fortalt om det nye millenium, bruk noen sekunder på å lese det og tenke på det. Ikke ta vare på denne beskjeden. Mantraen bør forlate deg innen 96 timer. Du vil få en behagelig overraskelse. Dette er sannhet og har ikke med overtro å gjøre. SEND DENNE E-MAIL-MANTRAEN TIL MINST 5 PERSONER OG DITT LIV VIL BLI BEDRES 0-4 personer: Ditt liv vil endres litt til det bedre. 5-9 personer: Ditt liv vil endres etter ditt ønske. 9-14 personer: Du vil få minst 5 overraskelser de neste 3 ukene. 15 eller flere: Ditt liv vil endres drastisk og alt du har drømt om vil bli virkelig. Om du noen gang ikke får det smilet du forventer, vær sjenerøs og gi dem ditt! "For ingen trenger et smil mer enn den som ikke klarer å smile til andre." Dalai Lama
Livets datter Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Din beskrivelse av Hunden forteller om din egen personlighet. Trofast Din beskrivelse av Katten forteller om personligheten til dine foreldre. Behagelige Din beskrivelse av Rotten forteller om personligheten til dine fiender. Slue Din beskrivelse av Kaffe forteller om hvordan du opplever sex. ' Et "must" Din beskrivelse av Havet forteller om livet ditt. Vakkert
LilleBille Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Din beskrivelse av Hunden forteller om din egen personlighet. Loyal Din beskrivelse av Katten forteller om personligheten til dine foreldre. Selvstendige Din beskrivelse av Rotten forteller om personligheten til dine fiender. Ekle Din beskrivelse av Kaffe forteller om hvordan du opplever sex. Lukter godt - men liker det ikke :oops: Din beskrivelse av Havet forteller om livet ditt. Fasinerende
Gjest Madam Felle Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Din beskrivelse av Hunden forteller om din egen personlighet. Trofast Vennlig Din beskrivelse av Katten forteller om personligheten til dine foreldre. Behagelige Kosete Din beskrivelse av Rotten forteller om personligheten til dine fiender. Slue Smart Din beskrivelse av Kaffe forteller om hvordan du opplever sex. ' Et "must" Ekkelt Din beskrivelse av Havet forteller om livet ditt. Vakkert Uberegnelig ja hva kan en si hehehe
Livets datter Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 Din beskrivelse av Kaffe forteller om hvordan du opplever sex. Lukter godt - men liker det ikke :oops: :o (se hvordan smilet mitt utvikler seg)
Arwen Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Din beskrivelse av Hunden forteller om din egen personlighet. Trofast Din beskrivelse av Katten forteller om personligheten til dine foreldre. Egen og sær Din beskrivelse av Rotten forteller om personligheten til dine fiender. Skadedyr Din beskrivelse av Kaffe forteller om hvordan du opplever sex. Ekkelt :o Din beskrivelse av Havet forteller om livet ditt. Fasinerende
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2003 #8 Skrevet 19. november 2003 Jeg prioriterer familie høyest og kjærlighet minst , samt at jeg tydeligvis er lydig... Mine fiender er snyltere, sex for meg er vanedannende, og jeg har et innholdsrikt liv! Joda, dette stemmer ganske bra det da... K
minniepus Skrevet 19. november 2003 #9 Skrevet 19. november 2003 Din beskrivelse av Hunden forteller om din egen personlighet. lojal Din beskrivelse av Katten forteller om personligheten til dine foreldre. sær Din beskrivelse av Rotten forteller om personligheten til dine fiender. ekkel Din beskrivelse av Kaffe forteller om hvordan du opplever sex. bittert :o Din beskrivelse av Havet forteller om livet ditt. stort (ikke innbilsk jeg da ) Syns ikke det stemmer så veldig godt. Jeg prioriterer familie først og penger sist, og jeg som er en ordentlig onkel Skrue! Og mamma er min tvillingsjel? Det stemte med kjæresten på rødt da.
LilleBille Skrevet 19. november 2003 #10 Skrevet 19. november 2003 :o (se hvordan smilet mitt utvikler seg) .. som om jeg ville svart dette om jeg visste hva det sto for (Og det er faktisk en del av oss som ikke liker kaffe.. det er jo ikke dermed sagt at vi ikke liker sex... synes det var å trekke det en smule.. langt... - opplagt en test laget av folk som liker kaffe... - hadde det enda vært spørsmål om sjokolade... :oops: ) Og det er fler enn meg som "gikk rett på" ¤Arween¤ - Ekkelt minniepus - bittert...
Såpebobla Skrevet 19. november 2003 #11 Skrevet 19. november 2003 Stilig... det med kaffen var jo finurlig....
chimp Skrevet 19. november 2003 #12 Skrevet 19. november 2003 Din beskrivelse av Hunden forteller om din egen personlighet. Lydig Jepp!!! Det vil sikkert moderatorene her være helt enig i..... Din beskrivelse av Katten forteller om personligheten til dine foreldre. Bedårende Jaggu sa jeg smør......Første superlativet som detter ned i huet mitt når det gjelder dem.... Din beskrivelse av Rotten forteller om personligheten til dine fiender. Skumle Tror ikke jeg har noen fiender, hadde vært skummelt å ha noen Din beskrivelse av Kaffe forteller om hvordan du opplever sex. Aromatisk :o Din beskrivelse av Havet forteller om livet ditt. Salt
LilleBille Skrevet 20. november 2003 #13 Skrevet 20. november 2003 Din beskrivelse av Kaffe forteller om hvordan du opplever sex. Aromatisk :o Ja det er opplagt mange måter å beskrive sex på... - men aromatisk var en av de bedre...
Gjest Tex Skrevet 21. november 2003 #14 Skrevet 21. november 2003 Jeg prioriterer famile først (stemmer på en prikk) Beskrivelsen av kaffe = svart ..........
Cawarra Skrevet 24. november 2003 #15 Skrevet 24. november 2003 Testen stemte godt på meg, særlig den delen med fargene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå