Gå til innhold

Champix, erfaringer?

Sulosi

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjempestolt og glad etter å ha gått på Champix i tre uker og slutta å røyke uten problemer :jepp:

De første ti dagene var jeg mye kvalm og en god del hodeverk. Jeg veide meg for en mnd siden og igjen i dag,- har gått opp 5 kilo på fire uker!!!! Har aldri veid så mye før borts fra ved graviditeter. Magen buler og kjennes studd ut. Måtte ut å kjøpe nye bokser for de jeg hadde i skapet ikke var til å få knept. Måtte egentlig opp to str men heldigvis finnes stretch-bukser.

Hva er din erfaring med champix??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leonidene

Samboeren gikk på det ei stund. Ble bare veldig kvalm av de og bestemte seg for å slutte siden han ikkje merka forskjell på kvalmen uansett om han røykte mye eller lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjempestolt og glad etter å ha gått på Champix i tre uker og slutta å røyke uten problemer :jepp:

De første ti dagene var jeg mye kvalm og en god del hodeverk. Jeg veide meg for en mnd siden og igjen i dag,- har gått opp 5 kilo på fire uker!!!! Har aldri veid så mye før borts fra ved graviditeter. Magen buler og kjennes studd ut. Måtte ut å kjøpe nye bokser for de jeg hadde i skapet ikke var til å få knept. Måtte egentlig opp to str men heldigvis finnes stretch-bukser.

Hva er din erfaring med champix??

Du har vært flink! Grattis. Legger ved en link der jeg har skrevet om mine erfaringer med Champix.Pr.i dag har jeg ikke røyket på 1år og 6mnd ;)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=468344&st=0&p=8881332&#entry8881332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...