Gjest Madam Felle Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Her har du formelen som beviser MATEMATISK at kvinner er ondskapen selv! Først må vi konstatere at kvinner tar både tid og penger... Kvinner = Tid * Penger Og som alle vet : Tid = Penger Dette viser at : Kvinner = Penger * Penger Som blir Kvinner = Penger2 Alle vet også at penger er roten til alt ondt, så Penger = Rottegnet Ondskap (som ikke går her) :evil: Dette medfører, siden Kvinner = Penger2 : Kvinner = Rottegnet( Ondskap )2 Som blir : Kvinner = Ondskap men på den andre siden kan en jo bare bytte ut kvinner med menn, så hva beviser det egentlig?
Suzy Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Nå har jeg aldri vært særlig god på hverken regning eller logikk, så dette overser jeg glatt
ivanka Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 forutsatt at premisset kvinner er lik tid ganger penger er sant, er resten sånn passe logisk gyldig. men, jeg har litt problemer å akseptere premisset ditt. hmm. studerte en gang i tiden formell logikk... mitt yndlingseksempel var denne: P1: kjell bækkelund elsker seg selv P2: everybody loves a lover (sangtittel) ----------------------------------------- K: alle elsker alle ... som illustrerer at med de 'rette' premissene kan du klare å konkludere med de merkeligste ting. logisk argumentasjonsrekke i seg selv beviser nada.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå