Gå til innhold

Grey`s Anatomy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag neste uke begynner endelig en ny sesong av Grey`s Anatomy på TV2.

Flere som gleder seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest idakaroline
Skrevet

JA! Kan nesten ikke vente :popcorn:

Gjest Macaron
Skrevet

Oi det var bra du sa, det hadde jeg faktisk ikke fått med meg :)

Skrevet

Gled dere jenter! Den er kjempe bra :)

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg måtte smugtitte litt i går kveld! Dr. Shepherd :rodmer:

Skrevet

Måtte også smugtitte litt i går. Men jeg syntes episoden var litt irriterende, selv om den var bra. Håper ikke alle skal være så forandret og "damaged" hele sesongen :forvirret:

Skrevet

Jeg får ikke sett det på tirsdag... Lurer på om jeg skal kikke på første episode på nettet!! :popcorn:

Skrevet

Jeg synes det er den dårligste av alle sesongene, allikevel er den absolutt verdt å få med seg! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå skal jeg se forrige ukes episode. Sånn at jeg er klar for episode 2 ikveld :popcorn:

Skrevet

Er avhengig av Grey's, så ser alltid episodene dagen etter at de har kommer ut i USA :biggrin:

Skrevet

Endelig :popcorn:

• 3 uker senere...
Skrevet

Sett hele sesongen nå og er skuffet :( Savner gamle Greys anatomy.

Skrevet

Gleder meg sånn til den nye sesongen i september:D tror jeg har sett alt sammen 10 ganger nå! Elsker greys!!!!

Skrevet

Gleder meg sånn til den nye sesongen i september:D tror jeg har sett alt sammen 10 ganger nå! Elsker greys!!!!

I september? TV2 er da allerede på episode 4-5, avhengig av om du følger med på TV eller på nett.

Skrevet

I september? TV2 er da allerede på episode 4-5, avhengig av om du følger med på TV eller på nett.

Det er vel kanskje en ny sesong i USA hun mener?

Gjest Consensio
Skrevet (endret)

Er nok nyeste sesong hun mente ja.

Har sett hele sesongen som går på TV2 nå, og vet ikke helt hva jeg skal syns om den. Blir litt sliten av alt som foregår med Christina. Kan hun ikke bare vokse opp :sukk:

Endret av Consensio
Skrevet

mener nyeste sesongen ja! er så hekta at det er nesten flaut ;P

Skrevet

mener nyeste sesongen ja! er så hekta at det er nesten flaut ;P

Aha, trodde at de startet sesongene på Grey's der borte i løpet av første del av året hvert år jeg, har aldri giddet å laste ned den serien. Ser den heller på TV, for å posjonere det ut litt...

Jøss, da henger vi et helt år etter USA da...

Var slutten på sesong 7 like spennende som slutten på sesong 6?

Skrevet

Aha, trodde at de startet sesongene på Grey's der borte i løpet av første del av året hvert år jeg, har aldri giddet å laste ned den serien. Ser den heller på TV, for å posjonere det ut litt...

Jøss, da henger vi et helt år etter USA da...

Var slutten på sesong 7 like spennende som slutten på sesong 6?

definitivt ikke:P ikke for og være noe spoiler, skal ikke si hva som skjer, men jeg måtte dobbelsjekke at det virkelig var sluttepisoden på den sesongen når jeg så den siste i sesong 7:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...