AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Hjelp, dette burde jeg kunne, men jeg får det ikke til. Har koblet til pcen, høytalerne til ...men kanskje jeg har gjort feil? Hvor skal den gule og den grønne? Jeg har prøvd alt, ingenting nytter, og jeg hører bare bassen når jeg får lyd. Er bassen ødelagt? Men hører ikke en lyd fra høytalerne. Må man gjøre noe annet enn det jeg har prøvd? Hjelp, jeg føler meg så dum, men trenger bistand nå... Hva kan jeg ha gjort feil, jeg har ikke giddet koble til andre ting her, og vet jeg er lat og lite oppmerksom, men har jeg oversett noe enkelt med å koble til en forsterkersett....
Facepainter Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Fikk du det til? Hvis ikke så burde du skrive litt mer om hva det er du kobler til, og hvilke kabler du har. Er det PC -> forsterker -> høyttalere? Hvor mange høyttalere? Har kablene plugger i endene eller er det løse tråder som skal tvinnes sammen? Hvilken utgang står forsterkeren på? Er høyttalerne koblet inn på tilsvarende utgang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå