Gjest Harald Skrevet 26. juli 2011 #61 Skrevet 26. juli 2011 jeg ser sub og elsker dominante damer. Liker å knyte hårstrikk rundt pungen slik at det strammer hardt. Elsker da å bli sparket og klappset på pungen, ikke av all kraft, men klappsing. Elsker at damer med dirty talk kommanderer meg til å slikke, knulle og kaller meg slave eller hore. Ydmykelse er vel det som tenner meg mest.
Gjest Idamoor Skrevet 27. juli 2011 #62 Skrevet 27. juli 2011 Her var det mange fine fetisjer! Tror nok jeg er "mild" i forhold til dere andre... men elsker små og runde testikler - Liker å ta på de, liker å stryke over de..... Liker fasongen på penis og testikler..... Vel, om det er ONS, eller partner varierer.... Men helt ærlig så er jeg røff når jeg har en ONS i forhold når jeg har fast partner... Da liker jeg følelsene.... Elskoven, den lange intense, kyssingen, befølningen.. Som sagt, når det kommer til ons, lker jeg det røffe, og gjerne md fler par - og tenner sinnsykt på å kline med andre damer, og ta på andre damer - en av mine fetisjer er å tilfredsstille uerfarne damer! Og bli tilfredsstilt av andre erfarne damer! Jeg er fortsatt i den alderen hvor jeg prøver og feiler, og leter etter mine spesielle lyster og behov... Og ja, en annen fetisj; Jeg takler ikke menn som har rødt kjønnshår!!! Jeg klarer ikke se på det... Jeg blir rett og slett kvalm, selv om det ikke er personen det er noe galt med..Kun rødt hår, nedentil som er ekkelt!!! Ellers har jeg en fetisj for å bli tatt litt hardt i når det kommer til kos, og digger eldre menn! Arrg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå