Gå til innhold

hvilken fetish har dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som rene fetisher blir det vel fisting/store leketøy.

Er vel kanskje også såpass glad i anal og BJ's at det bortimot kvalifiserer..

Og på mine gamle dager har jeg kommet til at jeg liker; Brutalitet, redsel og tårer. Har aldri truffet noen som har vært inne i BDSM, så har ikke førstehåndserfaring med den scenen, men har inntykk av at det kan være veldig regulert og styrt med regler, utstyr, ritualer osv (Correct me if I'm wrong). For meg blir det mer Figth Club, ingen regler, ingen safe-words, you take your chances.

Vet ikke helt om man skal kalle det legning eller fetish, men det funker for meg.

RACK. Risk Aware Consensual Kink. Men det er ikke noe man gjør som nybegynner. Du skal lese den underdanige bra slik at du ikke ender opp med å skade ham/henne for livet. For selv om det er tårer og redsel, så er det lek. Er det så stor brutalitet at vi snakker hjernerystelser og brukne ribbein vil jeg kalle det domestic violence. Gjør aldri noe BDSM-relatert uten at du kjenner til den andres lyster og ønsker - og grenser - på forhånd. Selv ved RACK bør grenser respekteres, slik at man ikke står der med en politianmeldelse etterpå. Også har du jo TPE - Total Power Exchange - der den dominate bestemmer alt, også i hverdagen.

Lite med ritualer i min omgang med BDSM i alle fall, men man har jo selvfølgelig collar som et tegn på at jeg er eid.

Jeg liker hard BDSM. Smerte, bondage, munnknulling (DT), anal, leketøy, gags, ydmykelse mm. Tilfredstille, tjene og behage min eier.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg å eksen hadde ikke noe safe-ord eller lignende, så han var igrunn litt som billcat. Hvis jeg sa ja til å leke, så var han sjef. Ingen nåde. Men han kjente meg godt, og leste meg godt, så jeg følte aldri at jeg var i reell fare (iallefall ikke i mer fare enn jeg likte å være).

Skrevet

Tenner på SM i grunn og heller litt mot light BDSM:)

Så blir derfor:

kveling, biting, slåing, binding, håndjern, lugging, bli munnknulla, tvunget, stritte imot, dominere, bli dominert, holdt fast, bli tatt hardt.

Liker best å bli dominert, men kan likesågodt dominere min kjære også. Kommer an på situasjon og timing:)

• Liker 1
Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg tenner litt på BDSM/kinky sex. Med håndjærn, spanking, fingring og ydmykelse.

Liker også analsex og blowjobs jævlig godt.

Så tenner jeg helt sinnsykt på å slikke fitte under orgasmen hennes og holde henne fast og fortsette å slikke etter at hun har kommet.

Skrevet

RACK. Risk Aware Consensual Kink. Men det er ikke noe man gjør som nybegynner. Du skal lese den underdanige bra slik at du ikke ender opp med å skade ham/henne for livet. For selv om det er tårer og redsel, så er det lek. Er det så stor brutalitet at vi snakker hjernerystelser og brukne ribbein vil jeg kalle det domestic violence. Gjør aldri noe BDSM-relatert uten at du kjenner til den andres lyster og ønsker - og grenser - på forhånd. Selv ved RACK bør grenser respekteres, slik at man ikke står der med en politianmeldelse etterpå. Også har du jo TPE - Total Power Exchange - der den dominate bestemmer alt, også i hverdagen.

Lite med ritualer i min omgang med BDSM i alle fall, men man har jo selvfølgelig collar som et tegn på at jeg er eid.

Jeg liker hard BDSM. Smerte, bondage, munnknulling (DT), anal, leketøy, gags, ydmykelse mm. Tilfredstille, tjene og behage min eier.

Ikke alltid jeg trenger gjøre noe særlig fysisk for å sette det i gang egentlig. Om jeg virker ekstra 'on', er det f.eks nok om jeg begynner å nynne litt lykkelig mens jeg holder på: "dum de dum, dumdedum, trill trall", så er panikken og tårene der.

Forventninger og psykologi ("Du trenger ikke være redd, du kjenner jo meg" -"Jeg kjenner deg, det er derfor jeg er redd") gjør mer enn halve jobben, nesten morsomst sånn.. ;)

Har fått det beskrevet som 'Instrumentell, metodisk destruksjon'. Torturindustrien har visst gått glipp av et talent er jeg blitt fortalt.

Å munnknulle en dame som gråter, er.. hmm.. heavy!

Og å ha ei som i gråtende panikk prøver å klore seg ut av senga så man må trekke henne tilbake etter anklene er også minner som sitter.

Det har blitt et par turer til legen dog, men lenge siden nå, blitt så snill så.

Og offeret partneren sier nå at det ikke føles som lek, hun er aldri trygg på hvor det ender. Men redsel, frykt og smerte er visst ingen hindring for 'The big O' i bøtter.

Har nå ikke blitt anmeldt ennå.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Ikke alltid jeg trenger gjøre noe særlig fysisk for å sette det i gang egentlig. Om jeg virker ekstra 'on', er det f.eks nok om jeg begynner å nynne litt lykkelig mens jeg holder på: "dum de dum, dumdedum, trill trall", så er panikken og tårene der.

Forventninger og psykologi ("Du trenger ikke være redd, du kjenner jo meg" -"Jeg kjenner deg, det er derfor jeg er redd") gjør mer enn halve jobben, nesten morsomst sånn.. ;)

Har fått det beskrevet som 'Instrumentell, metodisk destruksjon'. Torturindustrien har visst gått glipp av et talent er jeg blitt fortalt.

Å munnknulle en dame som gråter, er.. hmm.. heavy!

Og å ha ei som i gråtende panikk prøver å klore seg ut av senga så man må trekke henne tilbake etter anklene er også minner som sitter.

Det har blitt et par turer til legen dog, men lenge siden nå, blitt så snill så.

Og offeret partneren sier nå at det ikke føles som lek, hun er aldri trygg på hvor det ender. Men redsel, frykt og smerte er visst ingen hindring for 'The big O' i bøtter.

Har nå ikke blitt anmeldt ennå.

I think I love you

:D

• Liker 1
Skrevet

I think I love you

:D

Tsk, tsk. Control yourself, lady ;)

Skrevet

Kiling:

Jeg liker å bli ordentlig bundet fast og kilt kraftig. Er spesielt kilen under armene, mellom tærne og i knehasene. Jo mer jeg blir kilt på disse stedene, jo mer hysterisk og kåt blir jeg. :sjenert:

Føtter:

Har big time fotfetisj, og elsker føtter. Footjobs, suging og slikking, lukting, strømper, sokker - it's all good. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Blir kåt bare av å lese hva folk liker. Nå er det vel bare å vente til kjæresten kommer hjem! :sengekos::lur:

Skrevet

Hmmm, jeg er visst ganske kjedelig.

Men hvis jeg har noen fetisj, må det være strømper og korsetter og hofteholdere og alle disse plaggene som gjør den vidunderlige kvinnekroppen enda mer vidunderlig. Og høye hæler. Men ikke FOR høye.

Gjest Gjest
Skrevet

Mann her.

For noen år siden fikk jeg mitt livs sjokk i livet etter en hendelse.

I etterkant fikk jeg en kjempetrang til å slikke kona i armhulen under sex! Hun lot meg lattermildt holde på. Det var et gigakick i noen måneder. Men etter hvert som virkningen gled over forsvant denne underlige trangen, og i dag klør jeg meg i hodet over det der.

Skrevet (endret)

Føtter:

Har big time fotfetisj, og elsker føtter. Footjobs, suging og slikking, lukting, strømper, sokker - it's all good. :rodmer:

Fotfetisjisme har vi en ide om hvorfor er så utbredt som det er.

Styringen og håndteringen av sanseinntrykk fordeler eg ut over motor cortexen i hjernen. Forskjellige deler får større eller mindre plass ettersom hvor viktige de er, evolusjonsmessig sett. Så hender, ansikt og lepper/tunge får uforholdsmessig mye hjernevev allokert.

Men, poenget, den biten som er assosiert med føtter og tær ligger vegg i vegg med biten som håndterer genitaliene. Så litt nevrologisk overspill, som lett skjer, og så er tær og føtter faktisk hardwired i hjernen sammen med genitalier.

Man viser ofte et kart over motor cortexen med de respektive delene tegnet inn.

http://www.phon.ox.ac.uk/jcoleman/homunculus.gif

img-tags fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Jeg tenner på litt røff sex med spytting, spanking. draing i håret, håndjern, lett kveling osv. Må ikke bli for røft da. At ting gjør veldig vondt. Det tenner jeg ikke på. Har ikke så lyst til å bli både gul og blå etter en omgang i sengen :gjeiper:

Endret av smalls
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har veldig veldig veldig lyst til å lukte på føttene til dama. Hun bruker strømper hver da på jobb og når hun kommer hjem om kvelden og tar av seg skoene etter en lang dag... Åååå.

Samme her. Har lyst til å sprute på føttene etter at jeg har lukta. Liker også damesko av neste alle slag.

Gjest ManneMann
Skrevet

Play-rape, spanking og gammeldags oppdragelse :lur:

Skrevet

Tråden ryddet for trolling og krenkende utsagn.

Vis hensyn.

Bond, mod

Gjest skinnmann
Skrevet

Har fetish for lakk og lær. Synes det er sexy å se damer kledd i lakk og lær, spes sexy m skinnhansker og skinnbukser. Bruker det også selv til tider, behagelig å være kledd i:)

Gjest Stocking lover
Skrevet

Strømper - definitivt

Lange sorte eller mørk brune strømper som rekker helt opp og helst i kombinasjon med kort skjørt og høye hæler.

Utrolig sexy!

Skrevet

Holy crap! Det er mye her som ikke kan defineres som fetisj, men heller mer en seksuell preferanse.

Nesten så man kan si dette: Min fetisj er å tenne på å knulle.

-Domino

Gjest HunterLady
Skrevet

Holy crap! Det er mye her som ikke kan defineres som fetisj, men heller mer en seksuell preferanse.

Nesten så man kan si dette: Min fetisj er å tenne på å knulle.

-Domino

Yes. Er mange som ikke skjønner forskjellen. Jeg tror egentlig ikke jeg har noen fetisher utenom wet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...