Gå til innhold

hvilken fetish har dere?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig mye hår på musa og under armene.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine varierer fra gang til gang, dag til dag, men jeg er sørgelig streit. Så kjedelig at jeg orker ikke skrive om det engang.

• Liker 1
Skrevet

Som rene fetisher blir det vel fisting/store leketøy.

Er vel kanskje også såpass glad i anal og BJ's at det bortimot kvalifiserer..

Og på mine gamle dager har jeg kommet til at jeg liker; Brutalitet, redsel og tårer. Har aldri truffet noen som har vært inne i BDSM, så har ikke førstehåndserfaring med den scenen, men har inntykk av at det kan være veldig regulert og styrt med regler, utstyr, ritualer osv (Correct me if I'm wrong). For meg blir det mer Figth Club, ingen regler, ingen safe-words, you take your chances.

Vet ikke helt om man skal kalle det legning eller fetish, men det funker for meg.

• Liker 1
Skrevet

BDSM. Jeg kan gjerne bli kåt av å se veldig røff bdsm på film/tv, men selv klarer jeg ikke bli kåt hvis smertene blir for store. Så - kveling, lugging, biting, klapsing, bli bundet fast, play-rape, pisking osv osv. Min kjære er selvfølgelig den dominante parten :lur:

Og testikler! Jeg synes det er noe av det mest sexy som finnes! Jeg kunne sugd på de hele dagen om mulig :sjenert:

Helt enig med deg. Elsker testikler

Gjest HunterLady
Skrevet

Som rene fetisher blir det vel fisting/store leketøy.

Er vel kanskje også såpass glad i anal og BJ's at det bortimot kvalifiserer..

Og på mine gamle dager har jeg kommet til at jeg liker; Brutalitet, redsel og tårer. Har aldri truffet noen som har vært inne i BDSM, så har ikke førstehåndserfaring med den scenen, men har inntykk av at det kan være veldig regulert og styrt med regler, utstyr, ritualer osv (Correct me if I'm wrong). For meg blir det mer Figth Club, ingen regler, ingen safe-words, you take your chances.

Vet ikke helt om man skal kalle det legning eller fetish, men det funker for meg.

Ble kåt bare av å lese dette, så jeg tror vi er av samme legning. Er også superfiksert på blowjobs, spesielt deepthroating, og anal at jeg begynner å lure på om det er fetisher.

AnonymBruker
Skrevet

samleie i misjonærstillingen.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Liker bdsm, gjerne hvor jeg er den dominerende part..Liker å ydmyke, tvinge litt. feks binde gutten fast og "pine" han nær orgasme men så vente litt, vente litt, gå ut og gjøre andre ting, komme tilbaske og tilslutt få han til å be om orgasme :D

Liker å være den aktive sekuselt men tenner også av og til på å bli tatt hard av en overkåt gutt som ikke klarer å styre seg!! Da blir jeg megakåt !! At han viser sin kåthet og villhet og bare mååå ha meg !

• Liker 1
Gjest Josef
Skrevet

Ble kåt bare av å lese dette, så jeg tror vi er av samme legning. Er også superfiksert på blowjobs, spesielt deepthroating, og anal at jeg begynner å lure på om det er fetisher.

Med den digge rumpa du har, så skulle det bare mangle at menn ønsker å ta deg analt ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det synes jeg blir for ekstremt, foretrekker spoon under dyna med lyset slukket.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fisting, wet og å bli dominert, gjerne at han binder meg fast og "voldtar" meg.

Tenner dog overhodet ikke på tanken på å bli voldtatt av en fremmed!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fistet et par stykker og det pirret meg skikkelig. ellers har jeg en tilbøyelig til å være ganske dominant, lugge, spanke og ydmyke. tenner også på wetsex men har ikke funnet noen som har tilbøyligheter til dette.

AnonymBruker
Skrevet

Oljeklær og menn i militæruniform

Gjest Gjest
Skrevet

Slikke min egen sæd fra puppene til kona tenner meg veldig. Drømmer om å få med kona på gruppesex med mange som spruter på puppene hennes før jeg må slikke det rent.

AnonymBruker
Skrevet

Er tydeligvis veldig kjedelig, har ingen fetisjer.

Jeg liker all slags "vanlig" sex, har ikke sterkt behov for rollespill/SM/kvelning/wet eller noe slikt.

Jeg kan bli fiksert på enkelte ting i perioder, men ikke i ekstrem grad eller over veldig lang tid.

Liker ting litt småskittent, men hvem gjør vel ikke det..?

Gjest Seniorita
Skrevet (endret)

Dominante menn. :jepp::sengekos::pls:

Hive meg på sengen, dra meg i håret og ta meg hardt! :hjerte:

Endret av Seniorita
Gjest nobilian
Skrevet

Har etter noen år med prøving og feiling kommet til at jeg liker å være en brutal faen, noe dama nok ikke har helt imot, selv om jeg godt kunne trukket det lenger. Har også helt klart en fetish for å slikke, det gjør meg uhyggelig kåt. I den forbindelse kan jeg godt nekte henne å komme til det ikke er til å holde igjen lenger. Bare å snakke om det...i kveld blir det leven i heimen.

Gjest Cosette
Skrevet

Jeg liker det hett og brutalt, man skal ha litt blåmerker her og der etter en skikkelig omgang. Sinnasex er alltid en slager ;)

Britiske overklassemenn er også noe jeg tenner veldig på. Hvorfor vet jeg ikke :vetikke:

Ellers elsker jeg mannekroppen i det hele tatt. Det er det deiligste som finnes. Elsker å utforske den og gi den nytelse.

Skrevet

Jeg er så ufattelig dårlig til å ha kontakt med sexualiteten min, så jeg veit egentlig ikke hva jeg liker.

Er glad i å se at jenta blir kåt og liker det som skjer, men det kan vel ikke tells som noe fetish...

Tror det nærmeste jeg kommer fetisher er at jeg liker latex og lignende, blanke plagg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...