AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 jeg trykker på AB funksjonen her for en gangs skyld alle har vel noe de synes er hot under sex, kanskje en fetish? hvilken fetish har du? mine fetisher: - leketøy/fuckingmachine fetish - at jenta blir bundet og brukt av menn - orgy/gangbang
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 (endret) - Wet, men den begynner å dø litt ut.. - BDSM Thats it. Er ganske kjedelig sånnsett. Edit: Jeg tenner ikke fullt ut på alt innen BDSM. Jeg liker ikke de typiske kostymene i skinn og lakk, eller at det blir for corny. Men jeg liker tau, lenker, bur, pisk, gagballs og generelt røff sex med spytting, spanking, slåing, lugging osv. Endret 14. juli 2011 av HunterLady
Gjest mann Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Har veldig veldig veldig lyst til å lukte på føttene til dama. Hun bruker strømper hver da på jobb og når hun kommer hjem om kvelden og tar av seg skoene etter en lang dag... Åååå.
Gjest Raindrops Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Det er vel egentlig bare BDSM, men jeg er usikker på om jeg vil kalle det en fetish.
Gjest Fisern Skrevet 13. juli 2011 #8 Skrevet 13. juli 2011 alle har vel noe de synes er hot under sex, kanskje en fetish? hvilken fetish har du? -Damer med *sexy* rumpe som fiser, men jeg liker egentlig ikke stram fislukt så fisen må lukte godt -Dame som røyker når hun suger meg, ellers liker jeg ikke røyk så hun må ikke røyke fast.
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2011 #9 Skrevet 13. juli 2011 -Damer med *sexy* rumpe som fiser, men jeg liker egentlig ikke stram fislukt så fisen må lukte godt -Dame som røyker når hun suger meg, ellers liker jeg ikke røyk så hun må ikke røyke fast. Da må jeg spørre deg, hva lukter en fis som lukter godt? :gjeiper: 6
Gjest Fisern Skrevet 13. juli 2011 #10 Skrevet 13. juli 2011 Da må jeg spørre deg, hva lukter en fis som lukter godt? :gjeiper: Den bør ikke lukte sånn råtne egg ihvertall, det hadde jeg ikke tålt. Men sånn nøytral fis med lite lukt kunne gått.
Gjest HunterLady Skrevet 13. juli 2011 #11 Skrevet 13. juli 2011 Den bør ikke lukte sånn råtne egg ihvertall, det hadde jeg ikke tålt. Men sånn nøytral fis med lite lukt kunne gått. Da bør ikke dama di være veganer eller vegetarianer. De stinker! :gjeiper: 2
Gjest Katten. Skrevet 13. juli 2011 #12 Skrevet 13. juli 2011 Mine fetisher må vel være: - Jentas nytelse (noe av det største for meg, er å oppfylle jentas fantasier/gi henne orgasme) - Massive mengder olje - Bondage/mild bdsm/generell røff sex Ellers er det humør som bestemmer.
Gjest JOsef Skrevet 13. juli 2011 #13 Skrevet 13. juli 2011 Fotfetisj. Liker å få footjobs, kna og kysse på deilige jenteføtter. Men er ikke lukte på føtter typen.
Gjest jjjejeje Skrevet 14. juli 2011 #14 Skrevet 14. juli 2011 *dominerende menn! * kvinner og menns nytelse, når dem kommer hardt og sliter med å være stile. *kviner som blir brukt * BDSM mine mest ekstreme fetisher er * blod * kveling
raggenluno Skrevet 14. juli 2011 #15 Skrevet 14. juli 2011 BDSM. Kveling, play rape, menn i militær uniform, lugging, dominante menn.
Gjest Helt_Nils Skrevet 14. juli 2011 #16 Skrevet 14. juli 2011 Bondage - jeg binder dama Nylonstrømper, i alle lengder, mønstre og farger Småsure jenteføtter, med og uten strømper,
Gjest jeansgutt21 Skrevet 14. juli 2011 #17 Skrevet 14. juli 2011 Mine er: - Åletrange jeans, både på meg selv å partner. - Lett BDSM - Ikke kvelning, men å holde over munnen når orgasmen kommer er superdigg. - Wet
Aspera Skrevet 14. juli 2011 #20 Skrevet 14. juli 2011 BDSM. Jeg kan gjerne bli kåt av å se veldig røff bdsm på film/tv, men selv klarer jeg ikke bli kåt hvis smertene blir for store. Så - kveling, lugging, biting, klapsing, bli bundet fast, play-rape, pisking osv osv. Min kjære er selvfølgelig den dominante parten Og testikler! Jeg synes det er noe av det mest sexy som finnes! Jeg kunne sugd på de hele dagen om mulig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå