AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Jeg føler at jeg aldri finner en maskara som passer meg. Jeg ønsker en som separerer godt, og helst også en som går av i varmt vann, men holder igjennom tårer, regn osv... Vet noen om en slik maskara? Eller har dere noen maskaraer som dere er fornøyde med?
Gjest Fable Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Du driver med ren ønsketenkning. Du kan ikke få en maskara som går av i vann, men som også er vannfast. Det er en motsigelse =)
Monica84 Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Clinique High Impact Curling Mascara er min favoritt! Litt uvant med den bøyde kosten men etter noen dager går det veldig fint. Går av i varmt vann og ser ikke ut som en vaskebjørn selv om det regner eller sover med den. Har ikke forsøkt å gråte med den :gjeiper: Kommer aldri til å bytte den ut!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Du driver med ren ønsketenkning. Du kan ikke få en maskara som går av i vann, men som også er vannfast. Det er en motsigelse =) Det finnes faktisk maskaraen som går av i varmt vann (over 38 grader), men er vannfast opp til den temperaturen...
Jade Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Min erfaring med de 38-mascaraene er at de går av ved mye lavere temperaturer og tårer er vel ikke det kaldeste som finnes heller...
Iljen Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Max Factor sin. den med en grønn X på, er veldig bra! Klart, om du vandrer i regnet i flere timer eller om du strigråter renner den. Men har brukt den både i begravelser og i regnvær, har gått fint. Dessuten fjærner jeg den kun med varmt vann, noen ganger med Simple sine servietter under øynene, da maskaraen ikke alltid går helt bort fra huden.
Rosebud Skrevet 13. juli 2011 #7 Skrevet 13. juli 2011 Kanebo 38*! Holder gjennom dagen uansett hva jeg gjør, men vaskes av med vann over 38 grader om kvelden. Gir veldig fine vipper, men ganske naturlig (altså ikke "falske vipper-effekt"). Brukt den i mange år, og vil ikke bytte den ut
2shy Skrevet 14. juli 2011 #8 Skrevet 14. juli 2011 clinique high impact curling mascara er som nevnt helt fantastisk! Jeg har grått med den, sovet med den, gått i snøstorm med den, like fin! Den fra Kanebo 38 har samme effekt, men jeg syns den fra clinique gir langt finere vipper. For mer dramatisk effekt kan man bruke primer under. Soleklar favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå