Reina Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 Leter etter gode gavetips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Vi skal egentlig ikke kjøpe noe til hverandre, siden vi alletid kjøper felles gave. Men en liten ting blir det. Siden vi akkurat har kjøpt oss DVD-spiller vurderer jeg å begynne å gi ham hele James Bond-samlingen på DVD. Da har jeg gaver for år fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 19. november 2003 #3 Del Skrevet 19. november 2003 Vi skal kjøpe noe i fellesskap til huset. Så da kjøper vi heller en liten ting som ungene gir oss. De er så små enda at de ikke kjøper selv. Men da vi spurte eldstemann på snart 4 1/2 om hva han trodde mamma ønska seg, så svarte han; "kanskje lego??". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2003 #4 Del Skrevet 19. november 2003 Har vurdert om jeg skal kjøpe billetter til hulemannen. I tillegg skal han få en skjorte og litt annet småtteri. (CDen til klovner i kamp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. november 2003 #5 Del Skrevet 19. november 2003 Øverst på ønskelista hans står jaktsekk (sekk som man kan ha på ryggen når man skyter :o ), så da blir det sikkert det.. Håper for all del han ikke er på KG for tiden og har avslørt mitt nye nick.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 19. november 2003 #6 Del Skrevet 19. november 2003 Vi skal kjøpe DVD-spiller til oss. Blir vel noe småtteri ved siden av, men vet ikke hva enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2003 #7 Del Skrevet 19. november 2003 I år skal han få "morgenkåpe" (heter det det til menn?) og nye polsokker. Har et par andre gaver på lur også, men har ikke helt bestemt meg. Han ønsker seg en cd med "kommentator-høydepunkter" :o , så jeg har lyst til å gi han den, og kanskje ei bok som han ønsker seg. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. november 2003 #8 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg lurer litt på å kjøpe kamera til den nye mobilen hans, men det er kanskje litt kjedelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. november 2003 #9 Del Skrevet 19. november 2003 Min får billett til Shania Twain konserten i januar! Kanskje noe annet også, vet ikke ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. november 2003 #10 Del Skrevet 19. november 2003 Vi skal i år - akkurat som alle andre år kjøpe noe felles til huset. Derfor skal vi i år som alle andre år ombestemme oss fordi vi har lyst på presang... Jeg kjøper en joggesikker cd / mp3 spiller fra meg, en samleboks med Indiana Jones filmene fra ungene og en ny microdress fra nissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 19. november 2003 #11 Del Skrevet 19. november 2003 Vi skal kanskje kjøpe skap til gangen til hverandre. Hvis ikke, så har han lyst på sesongkort til fotball... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 19. november 2003 #12 Del Skrevet 19. november 2003 Vi har nettopp kjøpt ny seng og har nå bestemt oss for at vi også skal ha rammemadrasser, så det blir nok det som blir julegaven. Kan hende vi finner på noe smått ved siden av da, men vi kjøper heller noe vi virkelig trenger og har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 19. november 2003 #13 Del Skrevet 19. november 2003 Tror vi kommer til å kjøpe oss dvd-spiller til jul i år. Ikke så spennende, men noe vi begge har lyst på. I tillegg tror jeg at jeg skal lage en julekalender til sambo med ting han trenger, sånn som nye underbukser og sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia Skrevet 19. november 2003 #14 Del Skrevet 19. november 2003 Æ har kjøpt gavekort på flytime til mannen min i år! E sikker på at han kommer til å digge det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. november 2003 #15 Del Skrevet 19. november 2003 Han får en iPod (20GB), 1års abonement på autofil, ringenes herre TTT-utvidet versjon med figur og PS2ratt og pedaler fra meg til jul. Han har bursdag den 15. og jeg ser på alle gavene som kombinert jul og bursdagsgave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 19. november 2003 #16 Del Skrevet 19. november 2003 GPS til oss begge i fellesskap. Har nylig kjøpt båt. Kjekt å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 19. november 2003 #17 Del Skrevet 19. november 2003 Ratt og pedaler til Playstation2 Rallyspill til Playstation2 Dvd med Coupling - tvserie som han liker - Vi har aldri kjøpt noen fellesgave, vi. :o Blir kanskje annerledes når man har hus og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 19. november 2003 #18 Del Skrevet 19. november 2003 Skal faktisk ikke kjøpe noe til mannen i år. Vi har spleiset på et videokamera, som vi lenge har ønsket oss, så sånn er det... Men jeg kjøper nok enn gave til han fra kattene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #19 Del Skrevet 20. november 2003 Mannen min skal få "ekstrautstyr" til bunaden sin. Han har nettopp fått bunad, og nå tenkte jeg å kjøpe kniv e.l. til den. Eller kanskje et tørkle til halsen i bunadssjorten? Iallefall noe til bunaden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #20 Del Skrevet 20. november 2003 I år har jeg kjøpt noe som han aldri hadde klart å gjette! Han pleier alltid å si at når jeg kjøper gaver til han er de egentlig mest til meg (hvis jeg kjøper undertøy eller cd fex) så i år får han noe som jeg ikke kan fordra, men som jeg vet han vil digge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå