AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Jeg får ikke inn mail lengre på min HTC telefon. Aner ikke om jeg har trykket på noen innstillinger el. Hvor kan jeg sjekke hva som er galt?
LadyStarlight Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Har du prøvd å gå inn på Instillinger --> kontoer/synkronisering --> gmail for å sjekke om du evt. må skrive inn passord på nytt?
Bug Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Ikke jeg heller, kan se ut som om det var samtidig med at jeg fikk inn Google+ appen? Har forøvrig en HTC desire HD.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 TS her: Jeg har også lastet ned Google+ appen.... Hva nå?
LadyStarlight Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Jeg har også google+ appen, men har ikke opplevd problemer med gmailen min. Prøv å slett appen for å se om det virker da?
FantasDick Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 Har også G+ app på min Desire, men har ikke opplevd noen problemer. Hva bruker dere for å lese mail, da? Jeg mener hvilken widget, nettversjon eller hva?
Bug Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Min har bare sluttet og varsle om ny mail på statuslinjen, selv om varsling er påskrudd, jeg må manuellt inn og velge oppdater i gmail appen for å få inn ny mail... Avinstallasjon av G+ hjalp ikke, så det var kanskje ikke dens skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå