AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #21 Skrevet 16. juli 2011 I "min verden" er det kvinnene som er mest giftesyke, og mennene er mindre interessert i "denslags" så jeg ville ikke fridd, jeg ville følt meg masete tror jeg. Hvis min kjæreste frir til meg er jo det et enormt kompliment Et enda større bevis for at det er meg han vil være sammen med resten av livet. Jeg hadde også tatt der som et enormt kompliment dersom min kjære hadde fridd til meg. Men i mitt forhold så har jeg vært den som har satt bremsene på og ikke ville blitt for alvorlig for fort. Mens min kjære altid har har vært klar på at jeg er den eneste rette for han. Jeg tror derfor han vil sette virkelig pris på det!
Anglofil Skrevet 16. juli 2011 #22 Skrevet 16. juli 2011 Jeg tenker det er kjempeflott. Hadde ikke samboer fridd hadde jeg gjort det. Mvh Yvonne
litleMeg Skrevet 16. juli 2011 #23 Skrevet 16. juli 2011 Kvinner har lov til å fri på skuddårsaften i følge tradisjonen. Det gjorde jeg i 2008, og fikk ja! Gifter oss i neste måned. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. juli 2011 #24 Skrevet 16. juli 2011 Det er normalt mennene som frir. Hva syns dere om at vi kvinner frir? Kunne du tenke deg å gjøre det? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg syns det er kult at noen gjør det sånn, men jeg har ikke lyst å være den som frir. Føler jeg da blir snytt fra å bli fridd til...
Sommerdans Skrevet 18. juli 2011 #25 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har alltid tenkt at mannen skal fri, men nå når jeg har fått kjæreste har jeg utrolig lyst å gjøre det selv! Ikke ennå, men kanskje om et år eller to. Mye av grunnen er (som noen har sagt tidligere) at det er jeg som har bremsa mest på forholdet, og derfor tror jeg at han ville satt utrolig høy pris på det. Samtidig vil jeg også at han skal gjøre det, rett og slett fordi jeg har lyst til å oppleve hvordan det er å bli fridd til :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå