Gå til innhold

Hvor ofte napper/korrigerer du brynene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pene, velforma og småtykke bryn som passer ansiktet mitt veldig bra, fikk hjelp til å forme de av en ekspert, og har holdt formen ever since.

Men jeg sliter med at jeg er faktisk nødt til å ta litt hver dag, samt at jeg opplever at det rett og slett av og til ser ut som skjeggstubber.. Feks, det er en sort liiiten prikk rundt brynet, også pirker jeg litt på den, og prikken forsvinner så ser jeg at det var et tynt hår under der som jeg napper bort. Er det det som er et inngrodd hår, eller?

Er så lei av å måtte ta litt hele tiden, ellers ser man det på lang avstand at det vokser opp litt her eller der. Alle andre rundt meg virker til å ha nydelige perfekte bryn hele tiden, napper de også ofte, eller er det bare jeg som må korrigere litt hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare du:)

Skrevet

Skal jeg opprettholde fasongen til enhver tid må jeg nappe rundt annenhver dag. Men altså, det tar ikke akkurat lange tiden :)

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg, trodde et øyeblikk jeg hadde overdrevet med hårvekst siden det hoppa frem litt her og der, må ta noen små hår hver dag ja :)

AnonymBruker
Skrevet

Hårene har jo ulike vokse og hvilefaser. Jeg synes noen ganger at det kan være litt vanskelig å se hårene jeg skal nappe. Det kommer helt ann på lyset. Jeg sjekker brynene hver dag. Kjapt gjort etter dusjen. Nappingen tar jo ikke et minutt en gang.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tar litt hver dag, det tar jo ikke lang tid :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er bare redd jeg napper for mye, men godt å høre at det ikke bare er meg :)

Jeg ser meg forresten alltid i et speil ved vinduet om jeg lurer på om det er et par strå å nappe, der ser jeg de best, i dagslyset.

Skrevet

mine vokser veldig fort har mørke bryn, så her nappes det HVER DAG.

AnonymBruker
Skrevet

mine vokser veldig fort har mørke bryn, så her nappes det HVER DAG.

Jeg har ei blond venninne med lyse bryn som bare trenger å nappe en gang i måneden eller noe, det synes ikke på henne. Jeg har også veldig mørke, så her synes det med en gang det er noe feil.

Skrevet

Jeg har og mørke bryn, må nappe hver dag

Skrevet

Jeg har ei blond venninne med lyse bryn som bare trenger å nappe en gang i måneden eller noe, det synes ikke på henne. Jeg har også veldig mørke, så her synes det med en gang det er noe feil.

Det lønner seg å ha tykkere bryn da er det ikke så mye jobb. Husker en gang jeg overnappa de, merket jo ikke selv hvor stygt det var før mamma nevnte det. Nå i etterkant ser jeg bilder av den tiden og det så ikke bra ut :skratte: . Før tok det en evighet å få bort alt siden de var så tynne nå som jeg har latt de vokse tar det mindre en et minutt å nappe bort uønsket hår.

Skrevet

veldig sjeldent :P øyenbrynene mine er naturlig fine syns jeg :) må nappe vekk litt innimellom, for de buster seg jo litt til

AnonymBruker
Skrevet

Skal mine være perfekte må jeg også nappe hver dag. Jeg har også mørke (faktisk kullsvarte) bryn.

Men jeg har vært så lei i det siste at jeg har ikke vært flink nok til å ta det gjevnlig. Det skal jeg begynne med i dag! :)

Skrevet

Jeg nappere litt her og der, blir sikkert annenhver dag :-) Har ei venninna som alltid har "skjeggstubber" rundt bryna, det ser ikke bra ut.

Gjest charella
Skrevet

Jeg vokser de ca en gang i uken.

AnonymBruker
Skrevet

Har mørke, tykke, velformede bryn. Napper aldri. :)

Skrevet

Ca. annenhver dag.

Skrevet

Finner noe å nappe hver dag jeg også, men det er ikke alltid jeg gidder, selv om det ikke tar lange tiden. Men går over flere ganger i uken, samt at jeg får de threadet ca en gang hver 6. uke.

Skrevet

Jeg napper ca. annen hver dag. Har ganske lyse bryn, så det er ikke helt krise hvis jeg går et par dager ekstra uten å nappe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...