Gå til innhold

Han skrev OK til meg på en SMS!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sendte min mann en sms og spurte om han var sulten. OK fikk jeg liksom tilbake!! OK!!! Hva det for et svar??? Man svarer da ja eller nei hvis man kun skal svare med et ord. Faens dust!! Dette gidder jeg ikke mer. Han skal få høre seg etterpå den dritten.

Tror dere han har noe på gang? Hva gjør jeg?

En annen gang spurte jeg om han kom hjem snart. JA, fikk jeg da!

Jeg tenker jo at han holder på med ei annen dame og har ikke tid til å svare meg med så lange meldinger.

Neste gang kjører jeg etter han!! Skal finne ut hvor den HORA bor!!

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Fable
Skrevet

Skjønner deg godt, dette er alle tegn på at han er utro.

Mest sannsynlig så har han en "familie nr 2" på andre siden av byen.

Kjipt, men sånt kan skje.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha... TROLL... :skratte:

Å skulle du være seriøs så vet du vel at mannfolk svarer på SMS på den måten. De bruker ikke mye tid og energi på å utbrodere noe de enkelt og greit kan svare ja, nei eller ok på :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt, dette er alle tegn på at han er utro.

Mest sannsynlig så har han en "familie nr 2" på andre siden av byen.

Kjipt, men sånt kan skje.

Ja, det glemte jeg å skrive. I jula kom han hjem med noe som likna grøt på genseren sin. Jeg lager aldri grøt og dette kunne minne om barnegrøt. Han sa de hadde hatt grøt i kantina på jobb fordi det snart var jul. Ja, særlig. De snobbene der eter ikke grøt. Advokatfaen!

Dette blir bare rarere og rarere. Kanskje du har rett med en familie nr. 2?

Kan jeg ringe folkeregisteret å spørre om han har barn tro?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha... TROLL... :skratte:

Å skulle du være seriøs så vet du vel at mannfolk svarer på SMS på den måten. De bruker ikke mye tid og energi på å utbrodere noe de enkelt og greit kan svare ja, nei eller ok på :fnise:

Nei, jeg er ikke troll. Min mann pleier ikke å svare sånn. Ikke så rart jeg lurer da vel.

AnonymBruker
Skrevet

Han holder sikkert på men hu hora nedi gata... :kjefte:

Her er det bare å kjøre på krava ts :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Å du verden... er man utro hvis man ikke gidder å sende lange svar hver gang? o.O

Skrevet

Neste gang kjører jeg etter han!! Skal finne ut hvor den HORA bor!!

Respektløst...!

Gjest Gjest
Skrevet

Håper du kødder nå.......... Wtf lissom???

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg! Dette ripper opp i mitt gamle sår. For meg var det omvendt. Typen skrev alltid bare OK, Ja, Nei. Så plutselig begynte han å skrive mer utgreiende og la til at han var glad i meg, kyss osv. Jeg ante ugler i mosen da dialekten også var litt annerledes. Tror du ikke frekkasen lot den andre dama svare på mine meldinger? Jeg fant ut hvor hun bodde for å si det sånn!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Å du verden... er man utro hvis man ikke gidder å sende lange svar hver gang? o.O

Ja, men det er så mye annet rart han gjør i tillegg, men sms var dråpen i dag!

Han kan f.eks komme mett hjem. Da ringer det en bjelle hos meg ihvertfall! En annen gang sa han at han kunne ta oppvasken og det har han aldri gjort før. Merkelig.

I jula foreslo han at vi skulle fornye ekteskapsløftene på Bahamas!! Ja, sikkert. Det stinker dårlig samvittighet her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg! Dette ripper opp i mitt gamle sår. For meg var det omvendt. Typen skrev alltid bare OK, Ja, Nei. Så plutselig begynte han å skrive mer utgreiende og la til at han var glad i meg, kyss osv. Jeg ante ugler i mosen da dialekten også var litt annerledes. Tror du ikke frekkasen lot den andre dama svare på mine meldinger? Jeg fant ut hvor hun bodde for å si det sånn!

Godt jeg ikke er alene om dette. Fy, det må ha vært ille for deg. HUN svarer liksom. Ja, det er vel neste.

Det ender vel opp med at han har masse unger med henne som JEG på passe når DE reiser til Bahamas :(

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stå opp for deg selv jente! Vis han hvor skapet skal stå!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stå opp for deg selv jente! Vis han hvor skapet skal stå!

Gjett om jeg skal. Han kommer hjem klokka 20 og da kan han angre!

Tips til hva jeg gjør forresten?

Skrevet

det var sikkert elskerinna som lånte mobilen og sendte sms mens de holdt på.... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

det var sikkert elskerinna som lånte mobilen og sendte sms mens de holdt på.... :sjenert:

Ehh.. Tror du det? Da er hun enda galere enn han! De fortjener hverandre de drittsekkene. Skal finne ut hvem hun er så fort som mulig. Hun er sikkert stygg OG dum!!

Skrevet

*Le* Er denne tråden seriøs?

AnonymBruker
Skrevet

*Le* Er denne tråden seriøs?

Hvorfor er det noen som ikke tror meg? Dette kan da ikke være et så veldig uvanlig problem?

Jeg tuller ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte mennesker har for mye fritid, og burde funnet seg en hobby eller noe is tedet for å sitte her inne og lage oppstyr. Helt utrolig hva man kan klare å lire av seg, men regner med at dette er en person som ikke er ved sine fulle fem og som ikke aner noe om verken sosiale antenner eller noe annet.

Skrevet

Er sikkert ikke han som svarer engang, sikkert hun hora han holder på med!! Han står i dusjen så hun svarer så kort som mulig slik at du ikke skal få en mistanke da hun er usikker på om han skriver dialekt eller ikke!

:popcorn:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...