AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Hei. Velger å poste anonymt sånn at jeg ikke blir gjenkjent som dama som lukter svette :gjeiper: Jeg sliter som sagt med svettelukt under armene. Dette har ikke vært noe problem før jeg kom i overgangsalderen. Den personlige hygienen har det aldri vært noe i veien med, men jeg har måtte dusje oftere etter at jeg begynte å få mer svettelukt. Synes også at det luktet svette igjen med en gang jeg hadde dusjet. Igår kjøpte jeg Stop 24, å tenkte at det er verdt et forsøk, så når jeg skulle legge meg så vasket jeg meg å hadde på Stop 24. Det gir best effekt om man tar det på når man legger seg, å effekten kan komme etter 4 - 5 dagers bruk. Tenk dere, at idag har jeg ikke luktet svette. Har dusjet og hatt på deodorant på vanlig måte. Kjente ingen svettelukt på morgenen før dusjen heller. Dette var veldig overraskene siden jeg hadde forventet at det tok noen dager før det virket. Jaja, nå skal jeg ikke ta gledene så veldig på forskudd, men håper virkelig at dette er noe som holder over tid. Er det noen andre som har brukt dette produktet og som har erfaringer å dele? Hilsen Svettedama
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 En liten oppdatering - selv om denne tråden ikke var så intressang for andre enn meg Jeg bruker fortsatt Stop 24, men nå bruker jeg den ca 2 - 3 kvelder i uken. Utrolig nok så har jeg ikke svettelukt nå, å jeg føler at jeg har kommet til en helt ny verden, så Stop 24 er absolutt å anbefale. Vet at det finnes Stop 24 til bena også for de som sliter med fotsvette - eller tåfis som vi sier her. Hilsen Svettedama
Sugerøret Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 hei svettis. Jeg svetter enormt selv,mye pga komplisert smertebilde ,ufrivillig nervesystem som er på bærtur. Men jeg svetter mye i hodet og underlivet.Ser ut som jeg har vært i dusjen.Undertøy skiftes 5-8ganger pr dag på det værste.Har forsøkt stop24 spray og den fungerer litt. Men der jeg trenger svettstopp mest,kan en ikke bruke slike produkter. Det blir for ømfintlig tror jeg Noen liker Aco sin deo,men den gir meg sår.Men fungerte veldig bra den tiden jeg testet den ut,faktisk bedre enn stop24. Godt at du fant noe som virket på deg da
Gjest Iah Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Stopp024 gjorde ingenting for meg. Har brukt Acos deo som Kårky linker til, men nå finner jeg den ikke lenger selv om jeg har vært innom alle apotekene i byen. Nå bruker jeg Yerka som fungerer, men jeg synes det er mer lettvint med en roll-on.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #5 Skrevet 5. august 2011 hei svettis. Jeg svetter enormt selv,mye pga komplisert smertebilde ,ufrivillig nervesystem som er på bærtur. Men jeg svetter mye i hodet og underlivet.Ser ut som jeg har vært i dusjen.Undertøy skiftes 5-8ganger pr dag på det værste.Har forsøkt stop24 spray og den fungerer litt. Men der jeg trenger svettstopp mest,kan en ikke bruke slike produkter. Det blir for ømfintlig tror jeg Noen liker Aco sin deo,men den gir meg sår.Men fungerte veldig bra den tiden jeg testet den ut,faktisk bedre enn stop24. Godt at du fant noe som virket på deg da Uff, du har jo mye større problem enn meg. Kan du bli kvitt eller dempe problemene dine? Du får aillefall
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #6 Skrevet 5. august 2011 Stopp024 gjorde ingenting for meg. Har brukt Acos deo som Kårky linker til, men nå finner jeg den ikke lenger selv om jeg har vært innom alle apotekene i byen. Nå bruker jeg Yerka som fungerer, men jeg synes det er mer lettvint med en roll-on. Kanskje leverandøren har kutta ut produktet. Det er kjedelig når man endelig har funnet et produkt man er fornøyd med Svettedama
meca Skrevet 5. august 2011 #7 Skrevet 5. august 2011 Jeg slet med det samme en periode, og brukte da aluminiumklorid et par ganger i uka. Gjorde dette i noen måneder, og nå er det flere år siden jeg gjorde det sist - men har likevel ikke plagdes av svette siden den gang. Anbefales på det sterkeste!
Kirby Skrevet 5. august 2011 #8 Skrevet 5. august 2011 Jeg slet med det samme en periode, og brukte da aluminiumklorid et par ganger i uka. Gjorde dette i noen måneder, og nå er det flere år siden jeg gjorde det sist - men har likevel ikke plagdes av svette siden den gang. Anbefales på det sterkeste! Henger meg på denne, det er det eneste som funker!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #9 Skrevet 5. august 2011 Jeg slet med det samme en periode, og brukte da aluminiumklorid et par ganger i uka. Gjorde dette i noen måneder, og nå er det flere år siden jeg gjorde det sist - men har likevel ikke plagdes av svette siden den gang. Anbefales på det sterkeste! Hva er det, hvilken form får man det i, å hvor får man kjøpt det?
Kirby Skrevet 5. august 2011 #10 Skrevet 5. august 2011 http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-913931.aspx
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #11 Skrevet 6. august 2011 enig, bruk aluminiumklorid. fåes kjøpt på apoteket.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2011 #12 Skrevet 6. august 2011 det er en slags deodorant, man får det i en liten glassflaske, skal brukes på en lignende måte som deodorant (smøre under armen).
meca Skrevet 6. august 2011 #13 Skrevet 6. august 2011 Hva er det, hvilken form får man det i, å hvor får man kjøpt det? Det er et ganske sterkt preparat, leveres i roll-on. Det eneste jeg må få påpeke, er at det er veldig viktig at du er både ren og tørr i armhulene før du påfører. Bruk gjerne hårføner i armhulene etter at du har vasket deg der, for å være sikker på at det er helt tørt. De gangene jeg har har rester av såpe/vann/deodorant, har det reagert med aluminiumkloriden, og jeg har blitt ganske sår og rødflammet under armene. Jeg har også unngått å bruke det på netter der jeg vet jeg kommer til å sove spesielt lenge (helger etter slitsomme uker osv) Når det er sagt, er ikke bruken så skummel som den høres ut, så lenge man følger de forholdsreglene der, altså Jeg har aldri vært så fornøyd som med aluminiumklorid, og jeg vil mene jeg brukte det i et års tid, og ikke har brukt det på 4-5 år nå, men har betydelig nedsatt svetting under armene.
Gjest Heloise Skrevet 6. august 2011 #14 Skrevet 6. august 2011 Jeg har kjøpt den alukloriden, og er veldig spent! Brukt den en gang så langt, men det har ikke vært så varmt siden så har ikke fått sett omd en fungerer enda om 2 dager skal jeg ta på dose nr. 2! Jeg sliter ikke med lukt, men mye fukt
Sugerøret Skrevet 7. august 2011 #15 Skrevet 7. august 2011 Uff, du har jo mye større problem enn meg. Kan du bli kvitt eller dempe problemene dine? Du får aillefall Takk ! For øyeblikket ser det ikke helt lyst ut.Men forskning gjør jo stadig fremsteg så jeg lever i håpet på en bedre og muligens mindre smerter+ et nervesystem som er normalt.
Katarinaz Skrevet 7. august 2011 #16 Skrevet 7. august 2011 Da jeg var yngre svettet jeg som en gris, og fikk gigantiske svetteringer selv i store hettegensere. Jeg prøvde stop24, uten hell. Jeg skulle på min første date som 15-åring, og teipet papir under armene. Disse falt av, og daten så svetteringene som bare ble større og større. Mislykket date for å si det sånn Gråtkvalt kom jeg hjem til mamma, og vi dro på apoteket, kjøpte aluminiumklorid, og prøvde det. Da var det en liten lykkelig jente som løp rundt, uten å svette i det hele tatt!! Virkelig redningen for meg Eneste negative er at jeg svetter litt lettere i ansiktet, og ryggen, men det verken lukter eller synes veldig godt! Bruker det så sjelden som en til to ganger i måneden, og er fortsatt helt tørr fem år etter
Gjest bazibaz Skrevet 7. august 2011 #17 Skrevet 7. august 2011 Kanskje leverandøren har kutta ut produktet. Det er kjedelig når man endelig har funnet et produkt man er fornøyd med Jeg fant Aco sin på Apotek 1 for under en måned siden. Men dersom den er blitt tatt ut av sortimentet, burde jeg vel bare kjøpe inn det de har igjen. Må også få nevne at hun som jobbet der ikke ante hva jeg snakket om, selv om de hadde den i hyllen. Så om dere bare har vært innom og spurt, kan det kanskje være verdt å kikke seg litt rundt tross negativt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå