Gjest Ethereal Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 ED har tredoblet portoen til Norge :o: , allikevel lønner det seg å bestille Decleor derfra, sammenlignet med norsk utsalgspris (Strawberrynet tør jeg ikke, siden tollmyndighetene er så glade i pakker derfra). Jeg bestilte Angelique Nightbalm derfra for en uke siden, og i dag hadde jeg pakken i posten. Inkludert porto kom det på 420NOK, og da fikk jeg med 6 prøver på produkter passende til min hudtype, bl.a. Hydra Flpral øyenkrem som jeg hadde god lyst til å teste.
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Ethereal var det 15 eller 30 ml i den krukka.
Gjest Étoile Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Det er 30ml krukka som koster 420. Venter i spenning på MD-pakken min jeg... Håper tollvesenet ikke stopper den.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #4 Skrevet 20. november 2003 Hvor lang tid tok det/ pleier det å ta før du får pakkene fra essential dayspa? Er du fornøyd, eller tar det lang tid? Vurderer å bestille selv, og skulle gjerne visst hvor lenge man må vente!
Gjest Ethereal Skrevet 20. november 2003 #5 Skrevet 20. november 2003 Jeg er veldig fornøyd med ED, til tross for relativt høy porto. Pakkene derfra tar ca 10-12 dager, og de pakker alltid en haug med passende prøver ned i pakken.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #6 Skrevet 20. november 2003 Høres bra ut. Har nemlig fått beskjed fra hudpleier om at md formulations er produktene for meg. Og de koster jo endel hos hudpleier for å si det mildt... En facial cleanser på 8 fl. oz. koster mindre med frakt enn en flaske med 1 fl. oz. hos hudpleier! Tror jeg bestiller med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå