AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Hei. Mannen og jeg er på utkikk etter ringer - jeg skal ha forlovelse og giftering (et matchende sett) og han skal ha giftering. Her vi bor er det svært lite utvalg, så etter å ha sett det som er i butikk begynte vi å søke på nett. Det finnes så mye fint der ute! Har funnet mange sider, både dyre flotte og billigere. Det jeg lurer på er hvor/hvordan dere har kjøpt deres ringer? Har dere desiget selv eller kjøpt ferdige design? Er det noen som har kjøpt på nett, og kan gi oss noen tips? Alle erfaringer tas imot med takk
FruN Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Vi designet selv gjennom Lykkeringene (Mestergull), men bestilt i butikk, mest for å få rett størrelse.
Anglofil Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 I Tyrkia. Sparte mellom 10-12000 kr. Meget fornøyde. Mvh Yvonne
Niennas Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Vi kjøpte våre gifteringer (som vi brukte som forlovelsesringer) i Dublin. Betalte 4300 kr for et par med hvitt gull
Superlilje Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Vi bestilte på chanti.no. Da fant vi først de ringene vi ville ha, og valgte at vi skulle bestille dem med prøveboks. Da fikk vi en boks i posten med et prøvepar av ringene og fingermålere. Så målte vi hvilke størrelser vi trengte, fylte ut et skjema som var med i boksen og sendte tilbake. Ca en måned etterpå fikk vi ringene våre i posten, og de var kjempefine og passet perfekt!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 CHANTI.NO sier jeg bare!!! Vi er midt i prosessen nå. Mannen har bestilt prøveboks med våre drømmeringer, nå har vi hatt prøveboksen her noen dager, og vi har fått prøv de i ro og mak, og funnet riktig størrelse. Ringene var råflotte, virkelig nydelige!! Så idag er prøveboksen sendt tilbake, med bestillingen vår. Sååå, da kommer de tilbake innen 5 uker, og da må jeg bare vente på at gubben skal gå ned på kne! Utrolig bra service på chanti! Har bare skryt hittil!
Frk. Belle Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Vi kjøpte våre hos Thune og var veldig fornøyd både med servicen og med ringene Anbefaler uansett at dere velger ringer med buet innside - de er så utrolig mye bedre å gå med enn de som er flate...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå