Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker og bukker for god respons på mine tidligere innlegg. Nå har jeg en litt vrien en tenker jeg.... :)

Jeg har fet hud som iløpet av dagen blir veldig blank, spes. på hake, nese, panne og kinn, den berømte T-sonen. Huden min har vel også litt store porer.

Mange dagkremer skal virke mattende ifølge reklamen og jeg løper og kjøper. Blir like skuffet, hver gang.

Er det noen her som har funnet en dagkrem som holder seg matt lenge?

Venter i spenning.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv Shiseido Pureness.MatifyingStick,og Matifying Moisturizer.De koster 153 og 199 kr på strawberrynet.com

Skrevet

har prøvd alle nevnt ovenfor. mer fornøyd med clinique pore refining lotion, som brukes over fuktighetskrem. den virker, og den er det første produktet jeg har prøvd i denne kategorien som gjør det den skal. veldig imponert.

det kan være du bør bruke pudder i tillegg. shiseido sitt kompaktpudder er veldig bra. nydelig, ekstremt finkornet tekstur, usynlig, effekten varer lenge. absolutt favoritt.

Skrevet

Bruker noen små tuber fra Clinique. Pore minimizer: t-zone shine control for pannen min, pore minimizer: instant perfector for området på og rundt nese/hake hvor jeg har store porer. Veldig fornøyd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Thermal s-mat fra vichy (ca 120 kr på apoteket) har iallefall hjulpet meg godt.Den virker umiddelbart mattende, samtidig som den jobber med årsaken til problemene-den fete huden i t-sonen.Har en herlig, lett konsistens og trekker veldig raskt inn i huden.I tillegg vil jeg anbefale pudderet stay matte fra clinique-genialt!

Skrevet

det kan være du bør bruke pudder i tillegg. shiseido sitt kompaktpudder er veldig bra. nydelig, ekstremt finkornet tekstur, usynlig, effekten varer lenge. absolutt favoritt.

Dette fikk jeg lyst til å prøve, så jeg gikk til hjemmesiden deres for å finne det, er det "Pressed Powder" du mener? - Er det helt dekkende? :)

Skrevet

:D

Tusen takk for mange gode tips! Nå må jeg logge meg på Strawberry, og sjekke priser.

Skrevet

Dette fikk jeg lyst til å prøve, så jeg gikk til hjemmesiden deres for å finne det, er det "Pressed Powder" du mener? - Er det helt dekkende? :)

pressed powder, ja. det er ikke dekkende. mitt er i den lyseste nyansen, og det er mye lysere enn hudfargen min, men 'usynlig' på. veldig lite pigment i den nyansen, bare gjør huden matt. kan ikke si noe om de andre nyansene.

Skrevet

Bruk heller mattende pudder, det synes jeg fungere bedre en krem :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Avene light hydrating cream er kjempefin. Den matter ned t-sonen samtidig som den gir fukt. Er ikke så dyr, heller. Fås kjøpt på apoteket.

Jeg kjøper mesteparten av hudpleieproduktene der, for jeg stoler ¨på dem. Dermologica har jeg ikke tro på lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...